Capitolul 33: Destindere
Liam nu a venit înapoi în acea dimineață. Nimeni nu bate la ușa mea cu cafea și micul dejun. A trebui să merg la acel Starbucks din drumul spre muncă să îmi cumpăr propria cafea,ceva ce nu am făcut de ceva vreme.
Când mi-am verificat telefonul am văzut că Liam nu mi-a dat nici un mesaj de când a plecat. Oricum,am zece apeluri pierdute de la Harry. Îmi dau ochii peste cap și șerg notificările apoi sorb din ceafeaua mea și îmi continui drumul spre muncă.
Sunt în birou de zece minute înainte ca el să apară.
"Ești bine? De ce nu mi-ai răspuns la vre un telefon?" Harry cere intrând în biroul meu fără să se sinchisească să bată la ușă.
"Poate pentru că nu vreau să vorbesc cu tine" Spun simplu.
Harry se uită cum îmi las geanta pe scaunul liber de lângă mine și îmi deschid calculatorul.
"Încă mai ești supărată pentru ieri?"
Mă uit la șeful meu cu ochi obosiți. Brațele lui Harry sunt la pieptul lui și ochii săi verzi sunt plini de îngrijorare. Sunt un pic supărată în legătură cu ieri dar mai mult sunt supărată pentru faptul că Liam nu vorbește cu mine.
"Nu" Îi spun.Mă întorc la monitorul meu iar e-mailurile curg. Multe sunt de la hotelurile pe care le-am contactat ieri,și toți trimit mesaje care sunt foarte asemănătoare Ne pare rău,dar avem rezervată acea zi. Poate altă dată...
Îmi masez tâmplele și sorb iarăși din cafea. Sunt aici de cinsprezece minute și deja am o durere de cap. Această încrdere va fi moarte pentru mine. Fiecare hotel din acest nenorocit de oraș este deja rezervat. De ce nu putem avea lucruri prostești aici?
Stai o secundă....de ce să nu avem aici?
"Și ziua de astăzi o să fie desitul de haotică" Harry spune "Trebuie să dăm e-mailuri tuturor care plănuia să vină și să le spune că conferința este anulată. Și cred că vom da restituiri totale. Așa că am nevoie de tine să-"
"Nu,nu trebuie să" Îl întrerup.
"Nu văd altă obțiune" Se încruntă la mine "Fiecare hotel pe care l-am sunat este deja rezervat"
"Nu trebuie să anulăm"
"Despre ce vorbești?Fără o sală-"
"Harry,poți să taci pentru cinci secunde și să mă lași să vorbesc?" Isbucnesc într-un final. Pare un pic speriat,dar apoi un rânjet îi cuprinde fața și întinde mâinile.
"Continuă" Scutură din cap.
"Muțumesc.După cum încercam să spun,am această minunată idee cum să reparăm asta. Ce ai spune să ținem conferința aici? Putem transporta pe toată lumea de la hotel,după micul dejun și în această modalitate le putem da și un tur pe post de facilitate"
"Styles Enterprises nu are un loc așa de mare încât să încapă cinci sute de persoane" Harry subliniază "Sala de mese principală are loc pentru trei sute de persoane,cel mult"
"Corect" Scutur din cap. Mă ridic de pe scaun și încep să mă mișc de ici colo prin birou,gândind repede "Putem închiria una dintre acele corturi care vin cu scaune și mese. Probabil ,de asemenea un furnizor și poate un Dj pentru muzică!"
Harry începe să rânjească fericit "Și apoi,vom avea nevoie să angajăm servicii de aducerea tuturor de la hotel aici,dar nu este așa de departe și sunt sigură că poate fi ușor aranjabil"
CITEȘTI
Yes, Sir (Română--Tradusă)
FanficLeah Evans este deifiniția unei femei de afaceri:puternică,deșteaptă și în drumul ei spre a deveni șefa celei mai mari compani din New York.Oricum,când dezastrul apare,ea este concediată și lăsată să se descurce singură în marele oraș.În aceste mome...