Zawgyi
ဒီေန႔ကတစ္ပတ္လံုးေစာင့္ေမ်ွာ္ေနရတဲ့ အဲ့ဒီေန႔ပဲ သူနဲ႔ဝမ္ေကာင္ေလးရဲ႕dateမျမည္တဲ့
dateေလးလုပ္မယ့္ေန႔ .
တနဂၤေႏြေန႔ျဖစ္ၿပီးေတာ့ရာသီဥဳတုကအစ
ၾကည္ၾကည္လင္လင္နဲ႔ေ႐ွာင္းက်န္႔ဘက္ပါေနတယ္.တစ္ညလံုးလဲေသခ်ာအိပ္မေပ်ာ္ မနက္ကိုလဲအေစာႀကီးထၿပီး
ေသခ်ာျပင္ဆင္ေနတဲ့ေ႐ွာင္းက်န္႔က ဒီေန႔ကိုဘယ္ေလာက္ေတာင္မွေစာင့္ေနခဲ့ရလဲ
အရမ္းသိသာတယ္ .
မနက္၅နာရီေလာက္ထဲကထၿပီး႐ွာေဖြထားတဲ့ သူ႔outfitကိုေနာက္တစ္ေခါက္ျပန္ၾကည့္ၿပီး တစ္ခုခုကလိုေနသေယာင္ျဖစ္လာျပန္လို႔ ထပ္ေရြးဖို႔ျပင္တယ္.ရာသီဥတုနဲ႔ကိုက္တယ့္ shirt အေရာင္ႏုႏုေတြ ဆြယ္တာအပါးေလးေတြ vestေတြ ဂ်င္းအပြ၊အတိုအ႐ွည္ style pants...
စံုစိေနေအာင္႐ွာေဖြၿပီးတဲ့ေနာက္ေတာ့
႐ိုး႐ိုး႐ွင္း႐ွင္း shirt အျဖဴကိုvestအမဲကြက္ေလးနဲ႔
ဂ်င္းအပြအ႐ွည္ေလးပဲဝတ္ဖို႔ျဖစ္လာတယ္႐ုတ္တရက္....႐ိုး႐ွင္းဆံုးကအလွဆံုးပဲဆိုတာရယ္.
'က်န္႔က်န္႔ကအျဖဴေလးေတြနဲ႔လိုက္တယ္
ေနာက္က်ခ်စ္သူေလးနဲ႔ဒိတ္ျဖစ္တဲ့အခါ အျဖဴေရာင္shirtေလးေတြပဲ႐ိုး႐ိုး႐ွင္း႐ွင္းနဲ႔ဝတ္သိလား. သားခ်စ္သူေလးကအရမ္းသေဘာက်ၿပီး မင္းကလြဲပီးဘယ္ေကာင္ေလးကိုမွထပ္ျမင္မွာမဟုတ္ေလာက္ဘူး' ဆိုၿပီးမာမားေျပာဖူးတာကိုသတိရသြားလို႔ေလ.အဲ့တုန္းကေတာ့ မားကဗ်ာသားကတစ္ေယာက္ထဲပဲေအးေအးေဆးေဆးေနမွာလို႔ျပန္ေျပာခဲ့ေပမယ့္အခုေတာ့ တစ္သက္မွာတစ္ခါအေနနဲ႔ခ်စ္ရမယ့္ေပါက္စီလံုးေလးကိုေတြ႔ခဲ့ရၿပီမို႔ မာမားေျပာတဲ့အတိုင္းလုပ္ဖို႔ျဖစ္လာခဲ့ၿပီ.
မားသါရွိရင္ ေျပာေတာ့လူပ်ိဳႀကီးလုပ္မွာဆိုၿပီးခုက် ခ်ိန္းေတြ႔ဖို႔လုပ္ေနၿပီ ဆိုၿပီးစေနာက္လို႔ ဝမ္ငယ္ေလးကိုအိမ္ေခၚလာဖို႔ေျပာေနေလာက္တယ္.
ေနာက္မ်ားခ်စ္သူေတြျဖစ္ၾကလို႔ ဝမ္ရိေပၚကေတာ့ဒီကေ႐ွာင္းက်န္႔အပိုင္ျဖစ္လာတဲ့အခါက်ရင္ မားဆီေခၚသြားၿပီးအရင္ဆံုးႂကြားပစ္ရပါမယ္.
မားေရမၾကာေတာ့ပါဘူးဗ်ာ.မင္းကကိုယ့္ေ႐ွ႕ေျခလွမ္းကေလးတစ္လွမ္း လွမ္းလို႔ျပံဳးျပရံုပါပဲ ကိုယ္ကေတာ့မဂၤလာေဆာင္ဖိတ္စာေလးကို
အစိမ္းႏုေလးသုတ္ရပါမယ္လို႔ စိတ္ကူးၿပီးၿပီ...
အခ်စ္ေရစိတ္ကူးေတြအေကာင္အထည္အျမန္ေဖာ္ခ်င္လွပါၿပီ.အဲ့ခါမ်ားက်မင္းက႐ွက္ျပံဳးကေလးနဲ႔ေခါင္းေလးအသာၿငိမ့္ေပးဖို႔လဲေမ်ွာ္လင့္မိပါရဲ႕ကြယ္...
YOU ARE READING
Mi Qureido (My dear)
Roman d'amourUni တစ်ခါတစ်ရံမှာအချစ်က ပါးဖောင်းဖောင်းလေးတွေကနေလည်း ဖြစ်တည်လာနိုင်ပါတယ််တစ်ဖက်လူက ဝမ်ရိပေါ်ဖြစ်နေသရွေ့ပေါ့... Zawgyi တဈခါတဈရံမှာအခစြျက ပါးဖောငျးဖောငျးလေးတှကေနလညျးဖွဈတညျလာနိုငျပါတယျျတဈဖက် လူကဝမျရိပေါျဖွဈနသေရှေ့ပေါ့...