Šla jsem na horu ho vypnout. Při cestě dolů jsem potkala Amy která se usmívala.
A: ahoj sestřičko
Řekla Amy a přitom se usmívala.
K: ahoj ?
Řekla jsem nejistě protože takhle šťastnou a na mě hodnou sem jí ještě neviděla.
A: tak já jdu dolů
K: dobřeKdyž jsem byla skoro dole tak jsem si vzpomněla že mám nahoře tašku. Vyběhla jsem zase nahoru pro tašku a potom mohla jít do školy.
Rozloučila jsem se s rodiči a Amy a šla do školy. Cestou jsem potkala Charli takže jsme šli spolu.
Před školou jsme potkali partičku děvek a fuck boyů. A taky jsme potkali jak si Payton nejspíš s Avani strkají jazyky do krku. Když si mě všimli tak na mě začali pokřikovat nějaké urážky. To ho jsem si moc nevšímala ale stejně to docela bolelo protože Paytona jsem měla fakt ráda a vůbec jsem nečekala že něco takového bude dělat.
Šla jsem ke své skříňce a vyndala si učivo. Šla jsem do třídy společně s Charli a posadila se vedle Emily. Začalo zvonit na hodinu a všichni se posadili. Do třídy vešla učitelka na češtinu. Tato učitelka nebyla naše třídní protože učila jenom hudebku a češtinu.
Po pěti minutách tak vtrhli do třídy Avani s Paytonem.
U: kde jste byli ?
P: tak sorry ale šukání mělo přednost než hodina češtinyVšichni dostali totální záchvat smíchu kromě mě a Dylana.
U: tyhle prasečiny si nechte na doma a běžte běžte se posadit.
P: nebojte budeme vtom pokračovat až doma
U: ticho a posaď se
P: dobřeA učitelka začala zase vykládat nějakou látku. Já jí nevnímala protože jsem přemýšlela nad tím na jaký kabince to mohly dělat teda je si to vůbec dělali v kabince. Fuj raději přestanu nad tím přemýšlet. Začala jsem znova dávat pozor co právě učitelka říká.
"Crrrr" zazvoní na přestávku. Všichni vylítli z lavic. Učitelka nás ještě snažila přesvědčit aby jsme si sedli. Nikdo jí neposlouchal takže ona odešla a my jsme mohli mít přestávku.
Emily odešla a já zůstala sedět sama v lavici. Najednou ke mě přišla Avani ještě s nějakými dvouma holkami.
Av: nazdar čubko
Promluvila na mě Avani a ty holky za ní se začali smát.
K: čauky děvko
Když jsem tohle dořekla tak jakoby to ty holky zaskočilo. A ostatní najednou byli potichu a koukali co se bude dít dál.
Av: jak si mi to řekla ?
K: ty si snad neslyšela ? Řekla jsem ti DĚVKO
To poslední slovo jsem schválně zdůraznila
Av: jediný kdo je děvka jsi ty protože já Riley a Loren tak nejsme děvky
K: ahaa takže to že spíte snad se všemi kluky ze školy znamená že nejste děvky ?
Av: tak to jsi přehnala
K: myslíš ?
Když jsem to dořekla tak Avani mi dala pěstí do obličeje. Já spadla na zem a všichni se mi začali smát kromě Dylana. Dylan šel ke mě a snažil mě zvednout. Moc mu to nešlo takže mě na zemi nechal a začal řvát na Avani. Ti se tam nějak dohadovali až Avani něco řekla a přišli nějací kluci a Payton a začali mlátit Dylana. Já se zvedla ale moc dobře to šlo. Z rtu a nosu mi tekla krev.Av: úů koukejte kdo se nám tu zvedl
Všichni na měl koukali.
K: hele teď ti něco ukážu
Av: hmm ne
K: smůlaDala jsem Avani takové pěstí že odletěla.
Šla jsem za ní a asi čtyřikrát do ní kopla a ještě na ní plivla.
K: tohle je za Dylana ty zkurvená děvkoRychle jsem šla za Dylanem. Ten tam ležel nehybně ale dýchal.
K: CO JSTE MU UDĚLALI VY KRETÉNI
byli sticha
K: MLUVTE
(Oni-on)
On: tak trochu jsme ho zmlátili
K: TROCHU ? VŽDYŤ JSTE HO MÁLEM ZABILI
Ch: dojdu pro učitelku
K: DOBŘE ALE RYCHLECharli šla pro učitelku a já seděla u Dylana. Začala jsem brečet protože mám Dylana fakt ráda a nechci o něj přijít. Do třídy přišla Emily. Emily se rozhlížela co se děje ale najednou její oči zastavili na Dylanovi. Běžela k němu a přitom se mě ptala co se stalo já jí řekla všechno co se stalo i to s Avani. Obě sme brečeli a snažili ho probudit. On se pořád neprobouzel. Avani ležela na zemi a přitom brečela jaká to byla hrůza že jsem jí zmlátila. A ještě jsem slyšela jak vykládá o tom že se jí zlomil její gelový nehtíček. Já a Emily jsme seděli u Dylana a pořád brečeli.
Do třídy přišli tři učitelky. Jedna se postavila do předu k tabuli a ty dvě druhý šli k Dylanovi. Řekli nám že máme jít za učitelkou do předu. Celá třída jsme šli do předu za učitelkou.
Uč: takže za prví Katie, Payton, Avani, Jaden a Jackson do ředitelny hned
Šli jsme do ředitelny a ostatní zatím říkali učitelkám co se stalo.
Další kapitola juchůůů 🤍 trochu delší snad neva ✨ co myslíte přežije Dylan ? 🖤 potěšila by hvězdička tak zatím čiskyyy 🌹
Amečka ovečka (tohle se už rýmuje ) 🖤
ČTEŠ
Because Moormeier !!! 😌✨🐝🤍
Action/DOKONČENO/ Takže ahoj jsem zase tady s příběhem takže doufám že se vám bude líbit. Asi se tomuhle příběhu budu věnovat nejvíc tak zatím ahoj 🤍✨🦋 Jinak ten příběh je o tom že Katie se svou rodinou se přestěhuje do severní Karolíny a potká mnoho př...