41. Ráno 🖤🪐✨

638 24 0
                                    

Když jsem si dopsala s Emily tak jsem se šla osprchovat a šla se převléct do pyžama. Vešla jsem do koupelny a za sebou zamkla. Vysvlékla jsem se a šla do sprchy. Tam jsem si na sebe pustila horkou vodu a jen tak si užívala jak po mě tečou kapky teplé vody.

Když jsem si umyla hlavu a osprchovala jsem se tak jsem vylezla ze sprchy a převlékla jsem do pyžama. Vyčistila jsem si zuby a dodělala si hygienu. Šla jsem do svého pokoje a vzala jsem si počítač. Šla jsem s ním do postele a zapnula jsem si Netflix. Koukala jsem na nějaké filmy ale když už jsem byla dost unavená tak jsem vypla počítač a položila na stůl a já šla spát.

Ráno
Ráno jsem se probudila ještě před budíkem a nemohla usnout. Vstala jsem z postele a šla jsem se obléct. Potom jsem se šla namalovat a ještě si nachystat tašku. Šla jsem dolů na snídani když v tom přišli rodiče.

M: ahoj zlatíčko. Jak to že si tak brzo vstala
K: nevím nemohla jsem spát
T: tak to jo

Když jsme dokončili rozhovor tak jsem si šla dát něco k jídlu. Udělala jsem si toust a k tomu čajíček. V pohodě jsem papkala když v tom mi začal zvonit budík přes celý barák.

T: co to je
M: to je snad nějaká bomba
K: ne to je můj budík
T: aha a půjdeš ho vypnout
K: jo už jdu

Vstala jsem od stolu a šla vypnout budík.

 Because Moormeier !!! 😌✨🐝🤍Kde žijí příběhy. Začni objevovat