A najednou Mě nějaký kluk polil vodou.
"TY VOLE TAK JSI DEBIL" vykřikla jsem na toho kluka.
"Tak sorry" řekne ten kluk a já už podle hlasu poznám kdo to byl PAYTON.
Já jsem jenom odpověděla "hmmm" a prokroutila očima a šla jsem do moře si sednout a dělat uraženou. Payton po chvíli za mnou přišel a řekl "prosim tě nedělej uraženou" a podal mi jeho ruku aby mi pomohl zvednout. Když mi jí podal tak jsme se za ní chytla a stáhla do za mnou do vody. On do té vody spadl jako hruška ze stromu a já jsem dostala záchvat smíchu. Můj smích šel slyšet několik kilometrů daleko. Za chvíli se ke mě přidala i Emily. Payton se vynořil a řekl.P: hahaha dost vtipný
K: já vím 😂Potom jsme si zahleděli do očí. Měl je krásné oříškové. Na ty oči bych chtěla koukat denně. Potom nás přerušila Emily když nám řekla.
E: neruším vás ?
K: nenePotom jsem vyběhla z vody. sedla si na můj MOKRÝ ručník který mi polil payton.
Payton taky vyšel a nabral do rukou mokrý písek a hodil ho po mě.K: tak to si temněl dělat
Řekla jsem mu a vzala tolik písku kolik to jen šlo a hodila ho na Paytona. Potom jsem si vzala suchej písek a hodila ho po něm takže se to na něj nalepilo.Emily se k nám přidala a začala písková válka všichni proti všem. Potom se přidali ještě paytonovo kamarádi.
Emily na mě hodila pořádnou silou písek takže jsem spadala na Paytona. Když jsme takhle na sobě leželi tak jsme si zase koukali do očí. "Bože ten je tak nádherný" řeknu si v hlavě.
E: Katie žádný kamarádění s nepřítelem.
K: jojo jasně. Odpověděla jsem a slezla z Paytona."Hele lidi asi si na chvíli půjdu lehnout na ručník" řekla jsem když jsem vstala. " jo jo jasně" řekli a šli do vody. Můj ručník už tolik nebyl mokrý jako předtím. Když jsme takhle seděla a koukala jak se ve vodě baví. Chtěla jsem jít za nimi ale v tu chvíli mi cinkl mobil. Přišlo mi oznámení že Nick vydal nové video na ti toku. Rozklikla jsem tu zprávu a pustila si to video. Byl tam s Alexou a už mi to začalo docházet... "ne to by neudělal" řekla jsme si sama pro sebe ale najednou se políbily. Moje srdce se najednou rozpadlo na milion kousků. Do očí se mi nahrnuli slzy. Ukápla mi slza a potom jsem začla brečet a to dost. Payton si toho všiml a šel z vody.
ČTEŠ
Because Moormeier !!! 😌✨🐝🤍
Acción/DOKONČENO/ Takže ahoj jsem zase tady s příběhem takže doufám že se vám bude líbit. Asi se tomuhle příběhu budu věnovat nejvíc tak zatím ahoj 🤍✨🦋 Jinak ten příběh je o tom že Katie se svou rodinou se přestěhuje do severní Karolíny a potká mnoho př...