Tanışma 1.bölum

763 21 2
                                    

Her zamanki gibi lanet sayarak yatagımdan kalkıp bonyoya girip rutin islerimi hallettim bugun yeni okulumun ilk günü annem oldügünden beri islemedigim suç kalmadı ama artık bıraktım tovbe ettim bu arada ben derin...

'lan mal kalktınmı'

Ah yine o cırtlak ses piç kurusu alya...

'kalktım gerizekalı'

'neyse lan hadi gec kalıcaz in assagı'

Assagı inmemle bana ole bi bakıs attiki altıma şıctım...

'seni sürtük o etek ne öle ben sana ne dedim'

'abartma hadi gidelim'

Alya sinirle azından bir kufur savurdu ole bole degil...

'bende seni canım'dedim ve kahkamı durduramadım alya sıctın bakısı attı bende kosarak evden cıktım oda pesimden...

'pis sürtuk benden kurtulamaszın'deyip okula dogru yürumeye basladık...

'sonunda geldik'

Alyanın sesiyle irkilmem bir oldu...

'yinemi hadi toparla kendini'...

Okul bahcesinden girnice herkezin bize baktıgını fark ettim sanki cıplagız ne bakıyonuz demek gelsede sustum...

Alyayla mudurun odasına girdik ve sınıfımızı ogrenip cıkarken ser bir cisime çarpıp yerle bulustum...

'oha yavaş'

Yerden kalktım carptıgım kisiye bakmamla sok oldun taş lan bu...

'sen onune baksan iyi olur bucur'

Bana bucur dedi pic kurusu...

'alla allan hem suclu kem güçlü siktigit'

Dememle beni duvara yapıstırdi alya saskınlıkla olayları izliyor tama bize dogru gelirken su adı her ne boksa arkadası alyanın belinden tutup cekti...

'bana karsılık verenlere nolur biliyormusun'deyip kolumu iyice sıktı

'cokta tın diyip kolumu cekip gittim

PsikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin