POV LESLIE
Ik voel dat iemand een hand op mijn been legt, ik kijk naar rechts en zie dat het de hand van Dioni is. Ik leg mijn hand op de zijne. Onze vingers verstrengelen in elkaar en zo blijven we een hele tijd zitten. Het voelt vertrouwd om zo zijn hand vast te houden, hij is eigenlijk best leuk. Dat is dat niet eerder heb beseft. Ik beging te gapen en ik zeg dat ik maar eens naar huis ga. Ik bedank de jongens en geef ze allemaal een knuffel. ‘Zie jullie straks meiden.’ Zeg ik tegen de meiden. Dioni loopt met me mee naar de kapstok. Hij geeft mijn jas aan en trekt ook de zijne aan. ‘Wat ga je doen?’ vraag ik aan hem. ‘Ik ga je naar huis brengen.’ Antwoord hij. ‘maar het aan de overkant? Ik kan wel alleen lopen hoor, blijf jij maar lekker binnen bij de rest.’ ‘Nee, ik kan beter slapen als ik zeker weet dat jij ook veilig in bed ligt.’ Zeg hij en ik moet grinniken. Snel loop ik naar de overkant en Dioni loopt achter me aan. Ik sta in de deuropening en ik geef Dioni een knuffel. ‘Bedankt voor het uitnodigen, ik vond het een hele leuke avond.’ Zeg ik tegen hem. Hij kijkt me diep in mijn ogen aan en voor ik het weet staan we te zoenen. Na onze zoen vraag ik of hij bij me wilt blijven want ik durf nooit zo goed alleen thuis te slapen. ‘Natuurlijk, vind ik hartstikke gezellig.’ ‘Bedankt, maar ik wil wel slapen. Niks anders.’ Zeg ik nog even tegen hem voor de duidelijkheid. ‘Weet ik meid, ik verwacht ook geen vrijpartij van je, maar een beetje knuffelen wel. Misschien die zoen nog een keer over doen?’ ik kijk hem lacherig aan en geef hem een speels duwtje. We lopen naar de zolder want daar is mijn kamer. Ik heb de grootste van iedereen maar de rest vind het allemaal goed. Ik loop naar mijn kledingkast en pak een veels te groot t-shirt. Ik trek het aan en trek mijn broek uit.
POV DIONI
Leslie heeft een veels te groot shirt aan wat tot net over haar billen valt maar het staat haar heel sexy. Ze is helemaal sexy. Ik trek mijn shirt en broek uit en ik ga vast in bed liggen. Leslie is nog even snel haar tanden poetsen en haar make-up eraf aan het halen. Met haar handen voor haar gezicht komt ze de kamer binnen gelopen. ‘Je mag mijn make-up loze gezicht niet zien.’ Zegt ze. Ik haal haar handen voorzichtig van haar gezicht. Met mijn hand strijk ik voorzichtig over haar gezicht, ik wil haar totaal geen pijn doen. ‘Je bent zelfs nog mooier nu. Je bent een heel mooi meisje, of dat nou met of zonder make-up is. Dat maakt mij allemaal niet uit.’ Ik druk haar lippen op de mijne en zo zitten we een tijdje op haar bed te zoenen. ‘Ik denk dat ik je leuk vind van Hagen’ zeg ik tegen haar. ‘Ik denk dat ik jou ook leuk vind Jurado-Gomez.’ Ik glimlach naar haar en ik trek haar dicht tegen me aan. Ze ligt met haar hoofd op mijn borst en zo vallen we beide in een diepe slaap.
JE LEEST
Neighbours (B-Brave)
FanfictionDe jongens van B-Brave en vijf andere meiden wonen tegenover elkaar maar kennen elkaar nauwelijks. Daar komt verandering in, lees hier wat er gebeurd. xxx