Hoofdstuk 8

416 16 1
                                    

POV LESLIE

Dioni heeft gevraagd of ik vanavond met hem door het park wil gaan lopen, natuurlijk heb ik ja gezegd. Eerst haatte ik hem echt zo erg maar nu vind ik hem echt heel erg leuk. Misschien ben ik wel lichtelijk verliefd. Ik kijk op de klok en zie dat Dioni nu elk moment kan komen, precies op dat moment gaat de bel. Ik doe open en zie Dioni staan. Ik geef hem een knuffel en hij mij een kus op mijn wang. Hij lijkt wat gespannen. ‘Is er iets met je aan de hand?’ vraag ik aan hem. ‘Nee hoor, gewoon een beetje moe.’ Zegt hij. We komen aan bij het park, het is super mooi zo met al dat sneeuw op de bomen en de lichtjes aan. ‘Wacht hier even.’ Hoor ik Dioni zeggen. Ik knik en even later hoor ik gezang van vijf jongens wat me maar al te bekend voor komt. Dioni, Jai, Kaj, Cass en Samuel staan voor me te zingen. Ze zingen Vanavond is van jou ik word helemaal emotioneel en mijn blik blijft gefocust op die van Dioni. Na een tijdje zie ik Dioni niet meer en voel ik ineens twee handen voor mijn ogen. Ik hoor de stemmen zachtjes weg gaan en uiteindelijk haalt Dioni zijn handen voor mijn ogen vandaan. ‘Lieve Leslie van Hagen, ondanks dat we vroeger echt elkaars aardsvijanden waren heb ik me flink in je vergist. Je bent helemaal niet zo vreselijk als ik eigenlijk dacht dat je was. Je bent zelfs zo leuk dat ik denk dat ik verliefd op je aan het worden ben. Daarom vraag ik je: wil je alsjeblieft de mijne worden?’ Ik ben helemaal in shock. ‘Ik zou niks anders willen Jurado-Gomez.’ Zeg ik en zoen hem. Ik ben zo blij. We hebben zo nog een tijd staan zoenen en uit eindelijk zijn we weer naar huis gegaan. We hebben besloten dat hij bij mij komt slapen vannacht. Ik ben zo blij met hem, niet normaal. Ik voel me het gelukkigste meisje op aarde.

Neighbours (B-Brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu