POV STERRE
Ik word wakker in een vreemd huis en bedenk me dan ineens weer dat ik bij Jai en zijn vrienden ben blijven slapen omdat het erg laat werd en we het heel gezellig hadden. Ik kijk om me heen en zie Jai heel lief slapen en ik zie dat Cass en Zoë heel dicht op elkaar liggen. Ik loop naar boven richting de wc. Welke deur was het ook al weer? Ik trek de eerst komende deur open en zie dat het niet de wc is maar waarschijnlijk Kaj zijn kamer want ik zie Lotte naast hem liggen. Dan trek ik de volgende deur open en zie dat het de wc is. Nadat ik heb geplast wil ik weer naar beneden lopen maar ik hoor gefluister. Niet uit de kamer van Kaj maar uit een andere kamer, ik klop zachtjes en hoor een stem ‘Ja, kom binnen.’ zeggen. Ik doe de deur open en zie Samuel en Nikki rechtop op bed zitten te lachen. Ik ga bij ze zitten. ‘Was je al lang wakker?’ vraagt Samuel dan aan mij. ‘Nee, net maar ik kon niet meer slapen dus ging ik naar de wc en toen hoorde ik jullie. Ik zie Samuel en Nikki beide knikken. Ik moet lachen om hun reactie. We praten nog even verder en even later besluit ik om maar weer naar beneden te gaan. Net als ik de trap af wil lopen komt Jai naar boven gerend. ‘Ik dacht dat je weg was.’ Zegt hij een beetje paniekerig. ‘rustig maar, ik ga echt niet zomaar weg.’ ‘Gelukkig, want ik had dit nog heel graag willen doen.’ Hij leunt langzaam naar voren en onze lippen zijn nog maar een heel klein beetje van elkaar verwijdert.
POV JAI
Langzaam open ik mijn ogen en zie dat Sterre niet meer naast mij ligt. Nee, ze zal toch niet zomaar weg zijn gegaan? Ik vind haar écht leuk, en ik wilde haar nog zo graag wat vragen, waarom gaat ze nou al weg? Ik zoek haar en uiteindelijk vind ik haar boven aan de trap, gelukkig. Ze was dus toch niet weg gegaan. ‘Ik dacht dat je weg was.’ Zeg ik tegen haar. ‘Rustig maar, ik ga echt niet zomaar weg.’ Zegt ze lief. ‘Gelukkig, want ik had dit nog heel graag willen doen.’ Zeg ik en ik leun langzaam naar voren. Onze lippen zijn bijna tegen elkaar aan en uiteindelijk drukt Sterre haar lippen op de mijne. Er lijkt wel vuurwerk af te gaan van binnen. Wat is dit meisje speciaal. Ze is zo mooi en ze zoent zo teder en lief. Na een tijdje trekken we allebei terug en knuffel ik haar stevig. Ik geef haar een kus op haar haar. Ze kijkt me lang aan en geeft me nog een kusje op mijn wang. ‘Sterre, mag ik wat tegen je zeggen?’ vraag ik aan haar. ‘Ja natuurlijk, vertel maar.’ Zegt ze weer met haar lieve stem. ‘ik weet dat we elkaar eigenlijk nog maar kort kennen maar het lijkt voor mijn gevoel al jaren. Zou je alsjeblieft mijn meisje willen zijn?’ vraag ik in een adem aan haar. Ze moet lachen en zegt dan: ‘Zou je dat nog een keer willen zeggen, maar dan langzamer.’ Ik lach, ‘Lieve Sterre, ik ken je nog maar heel kort. Dat weet ik. Maar ik vind je al leuk sinds het moment dat ik je voor eerst zag. Zou je alsjeblieft mijn meisje willen zijn?’ vraag ik nu langzamer. Ze geeft me een kus en zegt dan: ‘Ik voel precies het zelfde. Ik wil niks liever dan jouw meisje zijn.’ Ik lach en pak haar hand vast. Samen lopen we de trap af.
JE LEEST
Neighbours (B-Brave)
Hayran KurguDe jongens van B-Brave en vijf andere meiden wonen tegenover elkaar maar kennen elkaar nauwelijks. Daar komt verandering in, lees hier wat er gebeurd. xxx