Hoofdstuk 9 - einde

475 17 0
                                    

10 JAAR LATER

Dioni (nu 27) en Leslie (nu 26) zijn nog steeds bij elkaar en wonen nu in het huis van de meiden op de zolder en de tweede verdieping. Ze zijn nu al 2 jaar getrouwd en Leslie is in verwachting van een meisje. Dioni focust zich helemaal op B-Brave die nog steeds samen zijn en Leslie is een eigen kledingzaak samen met Sterre begonnen.

Jai (27) en Sterre (25) zijn ook nog steeds dolgelukkig bij elkaar. Jai is nog steeds druk bezig met B-Brave en Sterre met haar kledingwinkel samen met Leslie en ook met haar eigen muziek carrière. Namelijk met TP4Y, waar ze samen met Zoë en nog twee andere meiden in zit. Jai heeft Sterre vorige week ten huwelijk gevraagd en ze zei meteen ja. De bruiloft is over een half jaar.

Tussen Kaj (28) en Lotte (26) loopt alles iets stroever. Kaj is namelijk vreemd gegaan en Lotte kan hem daardoor moeilijk vergeven. Kaj doet er alles aan om Lotte haar vertrouwen weer terug te krijgen, maar of dat ook gaat lukken?

Nikki (27) en Samuel (bijna 29) is alles nog beter dan eerst. Nikki is een half jaar geleden bevallen van een tweeling, een jongen en een meisje. Jordy en Liv. Ze zijn dol gelukkig en kunnen niet zonder elkaar.

Cassius (27) en Zoë (27) zijn helaas uit elkaar gegaan omdat Cassius zich volledig op B-Brave en zijn dans carriere stortten. Ze hebben nog steeds erg goed contact want ze hebben 2 jaar geleden samen een zoon gekregen. Cassius hoopt stiekem dat het ooit nog goed tussen hen komt. Zoë is ook nog steeds stiekem verliefd op Cass.

Neighbours (B-Brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu