– Sprzedane!
Krzyk mężczyzny rozniósł się po pomieszczeniu, stojąca obok niego na środku podestu siedemnastoletnia Amerykanka, wzdrygnęła się. Dziewczyna weszła za kotarę, gdzie później została oddana jej nowemu właścicielowi.
Zaraz po niej weszła kolejna dziewczyna, też Amerykanka. Miała łzy w oczach i rozglądała się przerażona po pomieszczeniu.
Cena zwiększyła się z każdą sekundą, aż w końcu sprzedali ją jakiemuś łysemu grubasowi. Dziewczyna nie ukrywała, że się boi tego co się z nią teraz stanie. To była jej pierwsza sprzedaż, więc nie wiedziała co ją czeka.
Na podest weszła teraz niska dziewczyna. Niebyła gruba ani nie wyglądała na anorektyczkę. Miała dwadzieścia lat, brązowe włosy i takiego samego koloru oczy. Stała wyprostowana i jako jedynej z niewielu po jej policzkach nie płynęła słona ciecz.. Nie obchodziło ją co się z nią teraz stanie, przeżyła już naprawdę dużo. Równie dobrze ktoś siedzący przed nią mógł do niej strzelić, a jej by to odpowiadało, przynajmniej nie musiała by dalej się męczyć na tym świecie i nie została by więcej wykorzystana.
W końcu zaczęła się licytacja.
– A więc na sam początek $10.000. Kto da więcej?
– $30.000! – krzyknął facet w pierwszym rzędzie.
Z każdą sekundą kwota stawała się coraz większa, aż w końcu gdzieś z tyłu krzyknęła zakapturzona postać.
–$100.000.000! – automatycznie wszyscy na sali ucichli. Dziewczyna stojąca na podejście popatrzyła na tą postać. Była zdziwiona. Jeśli ta osoba ma tyle kasy to kim ona musi być i co zamierza zrobić z brunetką.
– Po raz pierwszy... po raz drugi... po raz trzeci.... SPRZEDANE! – krzyknął sprzedawca.
Brunetka zeszła z podestu. Chwilę czekała do puki nie podszedł do niej jej nowy właściciel. Kiedy takowa postać podeszła, złapała ją za rękę i skierowała się do wyjścia. Gdy przekroczyli drzwi, zakapturzona postać zatrzymała się i odwróciła w stronę brunetki, i wyciągnęła coś z kieszeni bluzy.
Brązowooka poczuła tylko lekkie ukłucie i po chwili straciła przytomność.
[311]
CZYTASZ
Fuck me... please...
Teen FictionINFORMACJE (zawieszone) • przemoc • sceny 18+ • homo (gxg) • trójkąciki Więc jeśli nie lubisz takich, rzeczy nie czytaj... ________________ - Sprzedane!- usłyszała siedemnastoletnia Amerykanka, stojąca na środku podestu. Dziewczyna wyszła za kotarę...