Motor durduğunda okula geldiğimizi anlamıştım sanırım herkes beden dersinden dolayı arka bahçedeydi. Hyunjin' le maalesef ki aynı sınıfta değildik üstelik yeop' la aynı sınıfta hatta sıra arkadaşıydık, her ne kadar geri dönmek istesemde hyunjin' e bi söz vermiştim. Güçlü olmak zorundaydım.
Sınıfımızın olduğu kata hyunjin' in yaptığı esprilerle giderken sınıfta kimsenin olmadığını düşünerek bodoslama dalmıştık resmen kahkahalar la. Taki bi ses duyana kadar üstelik bu kimyacı bayan kim' in sesiydi. Yanlış tahmin beden dersi çoktan geçmiş olmalıydı.Bayan Kim: Bayan kim ve bay hwang sanırım bugün neşeniz yerinde dersime kapıyı çalmadan daldığınıza göre!
Kafamı sınıfa çevirip süzdüğümde herkes burdaydı. Şaşkınlıkla bize bakıyorlardı tabi olanlardan sonra okula gülerek gelmem oldukça tuhaftı kabul.
Gözlerimiz yeop' la buluştuğunda kaşlarını çatmış bi bana bı hyunjin' e birde birleşik ellerimize bakıyodu. Bi dakika ne! Sanırım korkudan onun elini tutmuştum aman ne güzel bi bu eksikti birde olanlar yetmemiş gibi bunun hakkında konuşucaklar.Ellerimizi ayırdığımda bayan kim' den eğilip özür dilemiş ardından sırama geçmiştim. Bu sırada hyunjin' de özür dilemiş ve kendi sınıfına gitmişti gitmeden önce bana göz kırpıp güldüğünde bende bayan kim görmesin diye kafamı eğip gülmüştüm. O çıktıktan sonra bayan kim ders anlatmaya başlamıştı.
Yeop: Tebrikler şimdiden kendine birini bulmuşsun zevk veriyomu bari sürtük
Onu hiç umursamıycaktım uğraşmaya değmez di. Bayan kim bizi uyardığında susmuştu. Sonrasında zaten kafamı sıraya koyup uyumuştum. Uyandığımda ise önümde sırada oturmuş beni izleyen hyunjin' i görmüştüm. Kafamı çevirip sınıfa baktığımda boştu öğle arası olmalıydı.
Ben: Neden beni uyandırmadın
Hyunjin: Çok güzeldin
Ben: T- tamam o zaman kantine inelimmi
Hyunjin: Olur
Beraber sınıftan çıkıp kantine ilerlediğimizde hyunjin' in gittiği yere baktığımda kendi grubuve hannah' ın toplandığı yere gidiyordu. Hemen yan masasındada yeop ve grubu vardı.
Ben: Benim gelemem doğrumu sence
Hyunjin: Neden öyle söyledin şimdi
Ben: Belki arkadaşların beni istemez
Hyunjin: Öğrenmeye ne dersin
Gülümseyip elimi tutup beni sürüklediğinde itiraz etmemiştim. Masaya ilerlediğimizde Hannah hemen yanıma gelip beni sıkıca sarmıştı.
Hannah: Tanrı aşkına seni ne kadar merak ettim haberin varmı!?
Ben: Ben iyiyim Hannah
Hannah: Eminmisin?
Diyerek bizi izleyen yeop' u işaret ettiğinde gözlerinin içine bakarak sesimi hafif yükselttim ve;
Ben: O artık umrumda değil
Hannah: Peki sen bilirsin
Diyerek oturduğunda bende oturmuştum. Hyunjin' in arkadaşlarını zaten ismen tanıyordum. Zaten tanımayan da yoktu. Onlarla kısaca selamlaştığımda kendi aralarında konuşmaya başlamışlardı.
Hannah: Sen iyi olduğuna eminmisin canım böyle susman beni korkutuyo
Ben: Onu artık umursamıycam kendime yeni sayfa açtım ve nasıl istersem öyle yaşıycam
Hannah: İşte benim kızım
Diyerek elini kaldırdığında ellerimizi çakmış ve bana sarılmıştı. Beni bıraktığında hyunjin kulağıma eğilip;
Hyunjin: Yeop buraya bakıyor
Hyunjin kolunu omzuma attığında yeop' a dönüp sırıtmıştım. Gözlerinden resmen ateş fışkırıyordu. Sandalyeden bi hışımla kalkıp kantinden çıktığımda keyfim iyice yerine gelmişti.
Hyunjin: Bak ne diycem biliyorsun arada Amerika da olan turnuvalara katılıyorum bu sefer tüm takım olarak katılıcaz sende gelmek istermisin benimle
Ben: Çok isterim ama önce izin almam gerekiyor
Hyunjin: Tamamdır
Dersler bittikten sonra hyunjin' le şöförümün olduğu yere geldiğimizde yeop beni bekliyordu. Onu umursamayıp hyunjin' e sarılıp vedalaştığımda yanağını öptüğümde gülümseyip el sallamış ve arabaya binmiştim. Yeop' ta yanımda yerini aldığında eve ilerlemeye başlamıştık. Sessiz geçen dakikaların ardından eve nihayet gelmiştik.
Arabadan inip içeri girdiğimde annemle babam kızgın gözlerle yeop' a bakarken annem hemen yanıma gelip sarılmıştı.Annem: İyimisin canım?
Ben: İyiyim anne de bişey oldu ne bu haliniz
Babam: Biz okulda olanları öğrendik tatlım
Ben: Masaya geçelimmi çok açım çünkü
Onların cevap vermesini beklemeden odama çıkıp üzerimi değiştirmiş ve aşağı inip sofraya oturmuştum. Hemen sonra yeop' ta oturduğunda;
Babam: İyi olduğuna eminmisin canım?
Ben: Ben gerçekten iyiyim baba
Annem: Ama olanlardan sonra böyle davranman tuhaf biraz
Ben: Yeni bi sayfa açmaya karar verdim anne nasıl istersem öyle yaşıycam, o artık umrumda değil ve sizden bişey isteyebilirmiyim?
Babam: Tabi canım ne istersen
Ben: İki gün sonra hyunjin' in Amerikada grubuyla beraber maçı olucak bende izlemeye gidebilir miyim? 1 hafta orda kalıcaz hem hannah' da gelicek biraz kafa dinlemeyi düşünüyoruz, uzun zamandır tatil yapmıyodum banada iyi gelir
Annem: Ama hyunjin' in seni sevdiğini biliyorsun
Ben: Evet bu yüzden ona şans vermeye karar verdim, endişelenmenize gerek yok onu uzun zamandır tanıyosunuz, beni asla üzmeyeceğini biliyorsunuz
Bu sırada yeop elindeki çatalı masaya vurup odasına gitmişti.
Annem: Peki o zaman senin için okuldan izin alırız
Baba: Annen haklı tatlım kafanı dinle biraz
Ben: Teşekkür ederim sizi seviyorum
Ayağı kalkıp onları sulu sulu öptüğümde dinlenmek istediğimi söyleyip odama çıkmış ve uyumuştum.
Kantinden kalkıp gittikten sonra yeop' tan;
Lanet olsun! Ne oluyor bana böyle neden onu kıskanıyorum neden hyunjin onunla birlikte olunca sinirleniyorum. Lavaboya girdiğimde en yakın arkadaşım chong yanıma geldiğinde eğilip duvara yaslanarak yere oturmuştum.
Chong: Neyin var
Yeop: Bilmiyorum lanet olsunki ne hissettiğimi bile bilmiyorum sadece...
Chong: Sadece ne?
Yeop: Onu kıskanıyorum hyunjin onunla birlikte olunca sinirleniyorum neden böyle oluyo bilmiyorum
Chong: Çünkü onu-
Yeop: Hayır öyle bişey olmıycak olamaz sadece aptal bir iddeaydı ona onca şey yaptım
Chong: Bu senin seçimin değil yeop
Ayaklanıp gittiğinde bende ayağa kalkıp musluğa ilerleyip yüzümü yıkamıştım. Aynadan kendime bakmaya başladığımda aklıma o geliyordu. Lanet olsun onu seviyordum ve ben onu kaybetmiştim. Şimdi ne yapacağımı hiç bilmiyorum.
Evvet bölüm geldi