12

270 17 18
                                    

3 ay sonra:

Bu koca zaman içerisinde ne mi oldu;
Yeop sevdiği kızın gitmesini kaldıramadı. Nerdeyse 3 hafta boyunca odasından çıkmadı, yemeden içmeden öylece yatağına sessizce uzanıp hergününü ağlamakla geçirdi. Kendinden nefret etti, ona yaptıkları için kendinden iğrendi. Bunun sonunuda intihar etmekte buldu. Ama başarılı olamadı. Artık umudunu yitirmiş ti, o geri dönmiycekti, dönse bile onlar için herşey bitmişti, ne yaparsam yapayım biz diye bişey olıycak...yeop böyle düşünüyordu. O ilk defa seviyordu sonuçta, jennie onun ilkiydi, sevmeyi onunla öğrenmişti, bu zamana kadar aradığı ama bulamadığı için inanmayı bıraktığı duyguyu jennie' yle tattı ondan öğrendi...aşkı. Son pişmanlık fayda etmez di bunu herkes gibi oda biliyordu. O artık yoktu, o sevdiği kızı eğlence uğruna kendi elleriyle uçuruma itti.

Jennie ise döneceği zamana kadar herşeyi planlamıştı adeta. Kararlıydı, kimseye kanmıycaktı, kimseye güvenmiycekti. Aslında bakarsanız jennie onların cehennemi yaşatmıycaktı, jennie cehennemin ta kendisi olucaktı.

Jennie çoktan Kore'ye dönmüş, evine tekrar yerleşmiş hatta tam şuanda bulunduğu eski okulunun bahçesine ilerlemiş ti. Şuan öğle arasıydı ve herkesin yemekhanede olduğunu biliyordu.
Islık çalarak ağır ağır yürüyerek kantine girdiğinde tüm bakışlar ona dönmüştü. Herkes şaşkınlıkla ona bakıyordu. Yemekhaneden adeta çıt çıkmıyordu.
Ağır ağır yürüyerek hannah ve yeop' un grubunun birlikte oturduğu masaya ilerlemişti. Eski sevgilisi ona herkes gibi şaşkınlık içinde bakıyordu hatta onun hayal olduğunu düşünüyordu.
Jennie tam önlerinde durduğunda hepsine teker teker bakmış ve gözleri ona birden fazla duyguyla bakan yeop' ta durduğunda sinsice sırıtmış ve;

Jennie: Beni özledinizmi?

Yeop artık karşısındakinin eski jennie olmadığını öğrenmişti, tüm okul öğremişti gözlerinden ve yüzündeki iğrenç sırıtmasından. Gözlerinde saf kin, nefret, öfke ki yeop' ta en çok bundan korkuyodu gözlerinde alev alev yanan intikam ateşinden.
Korktuğu buydu zaten onun değişmesi, onun hırsına içindeki şeytana yenik düşmesi. Üstelik bu çoktan olmuştu.

Biraz meraklanın istedim
Kimler okuyo kendini belli etsin bakalım...

Hwang in yeopHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin