Sabah gözlerimi açtığımda saat 08:45 di. Hemen yataktan kalkıp üzerimi değiştirdim.👇
Kahvaltımızı yaptıktan sonra müdür konuşma yapacağını söylemişti."Şşşştt sessiz olun. Bugünkü aktiviteniz ise piknık yapmak olucak. Yanınıza önemli eşyalarınızı alın. On dakika sonra herkes burda toplansın. " dedi müdür.
Pek önemli eşyamı yoktu. Sadece telefonumu aldım.
"Eylül hadi ama sadece bi telefonunu alsan yeter.! "On dakika dolmuştu. Herkes az önceki yerde toplanmış müdürü bekliyorduk.
Müdür geldi ve biz piknik alanına doğru yol aldık.Piknik yerine geldiğimizde her şey hazırdı.👇
Herkes yerini almıştı. Nedense Yaman bizim yanımıza değilde Başka bi kızın yanına oturmuştu. Ve kız Yamana çok benziyordu.
Kahvaltımız bittiğinde kamp alanına geri dönmüştük.
Nedense bugün Eylül ve Mert fazla yakın ve samimi bir şekilde sohbet ediyorlardı. Omzumda bir el hissettim. Kafamı sol tarafa çevirmemle Yaman ve Haleyi görmem bir olmuştu.
"Selam Mira."
"Selam Yaman. Tanıştırayım ikizim Hale. "
"Merhaba Hale. Ben Mira. "
"Tanıştığıma memnun oldum Miracığım:) "dedi.
Biraz sohbetin ardından Hale yanımızdan ayrıldı ve biz Yamanla tek kaldık.Akşam üzeri olmuştu. Yatağa uzanıp tavanı izlemeye başladım. Göz kapaklarım yavaş yavaş kapanmaya başlamıştı.