Ziua 2

147 6 0
                                    

Imaginati-va, dragi cititori, un rasarit magnific de soare, in miezul verii, pasari, cocosul care canta, frumos nu?
Ei bine, eu nu l-am avut. De ce?
Pentru ca m-am trezit pe la ora 8, uzzi nu era, dar, in locul lui, era un bilet, probabil scris de el, cu o cerneala rosie ca sangele, sau cel putin, asta am vrut eu sa cred, ca este cerneala. Ei bine, am citit biletul, pielea gainii a aparut instantaneu dupa primele doua cuvinte. Iata ce era scris in bilet:
"Salut, probabil stii, probabil nu stii. In orice caz, vroiam sa te anunt ca ceva tot mi se intampla, si observ ca de cateva zile, de cand am inceput sa stam mai mult impreuna, ti se intampla ceva. Imi pare rau ca am spus un astfel de "pa" dar.. Am simtit nevoia ca trebuia si ca iti era mai bine fara mine."
Din acel moment, un fior si un hohot de plans m-a cuprins, necunoscand insa ce avea sa zica cu " iti e mai bine fara mine ". In fine, pana la urma ce era lichidul rosu cu care a scris?! Ce imi ascunde defapt acest prieten? Tare curios.. M-am dat jos din pat, cu o stare subita de ameteala, mi-am facut o cafea, mi-am aprins o tigara pe care o aveam in dulapul mesei, si am inceput sa ma gandesc, ba la el, ba la dimineata anterioara, cand au inceput toate problemele si fenomenele stranii..
Nu trec nici doua minute, *cioc cioc* la usa. Acum chiar am avut cateva semne de intrebare, uzzi nu avea cum sa fie.
Mai era doar o varianta.
-Salut, Vlad.
-Salut, nu stiu de unde sa te iau, imi pari cunoscut..
-Pai... Am iesit de cateva ori cu tine si cu uzzi pe afara, am vorbit cu el si.. Mi-a spus ca nu prea esti ok, si cum sunt singur acasa, am zis sa vin sa discutam, daca si tu vrei.
-Intra, multumesc ca ai venit, chiar aveam nevoie de cineva cu care sa ma sfatuiesc.
L-am poftit pe Auras, un vechi prieten de-al meu, i-am pus o cana de ceai, i-am intins o tigara, mi-a facut semn cu mana sa imi dea de inteles ca nu fumeaza, am pus-o inapoi in pachet, l-am aruncat pe masa si ne-am adus aminte cand si unde ne-am intalnit.
- Frumos meci de biliard, daca mai tii minte.
-Cum sa nu, Vlad. Spuse el cu un zambet hilar pe fata. Ce ar fi, inainte de toate, inainte sa imi explici ce se intampla cu voi, sa mancam ceva, imi este foame.
Si cum Auras era un baiat de bani gata, a scoa portofelul din buzunar, care abia mai statea inchis, a scos cativa bani, a pus mana pe telefon, si a comandat doua pizza.
Trec cateva momente si vine pizza. Figura tipului care a adus-o imi era foarte cunoscuta, dar, greu de recunoscut. In orice caz, saru' mana pentru masa prietenului meu, si sa incepem sa povestim. Am inchis cutiile, si am observat pe degetul aratator de la mana stanga, un lichid rosu.. Am pus pe limba.. Mda.. Era ketchup. Am aflat si raspunsul la intrebarea " cu ce naiba a scris uzzi biletul".
- Si..Auras.. Vezi tu...

1. Mister in doua acte - PrieteniaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum