"Onun buzu Minho'nun ateşini eritiyor."
—————————————————
Aniden yerimden kalktım.
"N-ne buzu?"
Jennie başını eğmişti. Yüzüme bakmıyordu.
"Ne buzundan bahsediyorsun?"
"Jennie?" Mark ve Minho aynı anda adını seslenince iç çekti.
"Bunu söylememem konusunda beni uyardı."
"Ne buzu Jennie?" Minho da ayağa kalkmış ciddiyetle ona bakıyordu.
"Sen hem ateş hem buz melezisin. Daha fazla konuşursam-"
"Jennie, lütfen." Minho yalvarırcasına baktığında, Jennie endişeyle elini alnına koyup gözünü kapattı.
"Tanrım.."
"Bir dakika durun. Babasının melez olduğunu biliyoruz. Söylemeye çalıştığın şey onun babasının ateş değil de buz melezi olduğu mu?"
Jennie sessizce kafasını salladı.
İç çekip yere çöktüm ellerimi saçlarımdan geçirip sakin olmaya çalıştım. Annem bir peri, babam bir melez, babam bir buz melezi, babam.. Tanrım!
"Jisung.."
Minho yanıma çöküp elini omuzlarıma koydu.
"Ben artık yoruldum. Bütün bunlar çok ağır-"
"Jisung.."
"Hayır. Bana yaklaşma."
Onu itip ayağa kalktım. Minho şaşkınca bana baktı.
"Ailem hakkında ne biliyorsunuz?" Sesimin sert çıkmaması için çabalayarak konuştum ama başarılı olamadım.
"Annen bir ateş perisi. Baban ise melez. Ateş melezi olduğuna emindik. Ancak buz meleziymiş. Bu Minho'nun durumunu açıklıyor." Mark'a hayretle baktım. Onlar için ne kadar basitti.
"Bu saçmalık! Benim ailem normal!"
"Jennie bildiğin her şeyi anlat." Minho bana dikkatlice bakıyordu.
"Köprüye gideceğiniz sırada sizi durdurup sana söylediğim şeyleri hatırlıyorsun değil mi? Bunu ben kendi isteğimle söylemedim. Hançer sahibi söylettirdi. Zihnime girdi. O gün senin zihnine girdiğimde her şeyi anladım ancak emin olamadım. Senin buz olduğunu hissetmiştim. Hançer sahibinin bana söylettiği o sözlerle emin oldum. Ancak hançer sahibi bunu sana söylersem beni yok etmekle tehdit etti. Üzgünüm, size söyleyemezdim."
"Ne sözünden bahsediyorsun?"
"Onun sonu olacaksın. Tıpkı baban gibi."
O günkü sözlerini sessizce tekrar ettim.
"Bunun anlamı ne? Babam kimin sonu olmuş? Ne demek bu? Ayrıca Seungmin neden benim buzumdan etkilenmedi? Neden sadece Minho?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOTA | Minsung |
FantasyHan Jisung, on sekizinci yaş gününde bir şeylerin ters gittiğini fark eder. Tesadüf eseri kapısının önünde karşılaştığı yabancının fantastik dünyadan fırlamış bir karakter olduğunu öğrenir. Karşısına çıkan bu yabancı ondan istediğini almadan onu rah...