Kaj POV
Ik zie Lotte en Dioni het doen. Ik probeer mijn tranen in te houden maar ik hou t echt niet meer. Ik draai me om en gooi de deur keihard dicht. Ik kom de kamer binnen en iedereen kijkt me verbaasd aan. Ik ren weg. Weg van deze wereld. Ik stop en ga op een bankje zitten. Ik zie dat Annemijn heigend gaat zitten. Ze slaat een arm om me heen en knuffelt me. Ze zegt "Wat is er gebeurt, je kan me alles vertellen Kaj." Ik knik. Ze zegt nog "Kaj herken je me niet meer? Ik kijk haar verbaast aan en zeg "Waarvan moet ik je herkennen Dan? Ze zegt "Nou we zijn neef en nicht, we speelden vroeger heel vaak. Ik kijk haar goed aan en zeg "Ja ik herken je weer. Ze zegt "Weet je nog dat we elkaar al ruim 3 jaar niet meer hebben gezien". Ik knik en zeg "Nou nu herken ik je weer en nu kunnen we nog contact houden. Ze glimlacht en ik zeg "Wist je nog dat we altijd samen gingen zingen". Ze zegt "Hahha Ja dat moeten we gauw maar een keer weer doen. Ik knik en ze zegt "Nou maar genoeg over ons, wat is er gebeurt? Ik zeg "Nou ik liep de kamer van Dioni binnen om te vragen of ze komen en toen waren ze aan het seksen".
Annemijn POV
Kaj zegt "Nou ik liep de kamer van Dioni binnen om te vragen of ze komen en toen waren ze aan het seksen". Ik schrik en zeg "Maar dat zou Lotte nooitt doen! "Nou blijkbaar wel. zegt Kaj somber. Ik zeg "Kom we gaan terug en jij gaat zitten en niks tegen mijn zusje zeggen want anders word ze echt knetter boos en als ze boos is moeten Dioni en Lotte echt vluchten. "Is goed, ga jij dan met ze praten vraagt Kaj. Ik knik. Hij geeft me een knuffel en ik zeg "Ik zei toch ik ben een lief nichtje voor jou". Hij glimlacht en zegt "Dat ben je zoiezo". We lopen samen naar het Hotel terug. Als we binnen komen, zitten Lotte en Dioni helemaal rood in de kamer. Ik kijk naar Kaj en ik zie dat hij boos en verdrietig is. Ik ga bij samuel op schoot zitten en zeg "Euhm ik moet jullie wat vertellen over mij en Kaj". Lotte zegt "Wat is er dan? "Nou ik en Kaj zijn neef en nicht, maar we hebben elkaar al 3 jaar niet meer gezien dus herkende we elkaar niet. "Haha dat is toevallig" zegt Samuel. Ik knik en ik geef sam een kus. Ik vraag of Lotte en Dioni ff mee willen komen naar Dioni's kamer. Ze knikken en we lopen naar Dioni's kamer.
Lotte POV
Annemijn zegt dat ik en Dioni ff mee willen lopen. Ik denk bij mezelf oh nee hè. Ik loop achter Annemijn aan en ga op het bed zitten met Dioni. Ze zegt "Lotte en Dioni hoe konden jullie dit doen! 1: Jullie hebben allebei al een relatie 2: Jullie maken Kaj's en mijn zusjes leven kapot en als me zusje ook het had gezien was ze heeeeelll boos geweest. Als het om jongens gaat kan ze echt heel erg boos worden Dan als het wat anders is. We knikken allebei somber. Opeens gaat de deur open en staat Kaj daar. Hij loopt naar binnen en gaat naast Annemijn staan. Hij zegt "Dioni wat nou als Annemijn jou vriendinnetje was en ik zou Der een kussen en haar gaan knuffelen. Hij knuffelt haar en ik voel een steek jaloezie en schuld in me maag. Annemijn zegt lachend "Kaj laat mij nu maar los, ik Ben je vriendinnetje niet. Ik Ben alleen je nichtje". Hij zegt "Ik gebruik t alleen als voorbeeld Dametje". Ze port hem en ik denk bij me zelf waarom heb ik zo gedaan. Ik schreeuw tegen Kaj "Waarom doe je zo !! Achterlijke cactus!! Hij schreeuwt terug "Nou dat moet ik maar aan jou vragen!!!' Ik hoor geren en iedereen komt de kamer binnen. Ze zeggen "LOTTE Rustig blijven! Ik zeg "Bemoei er niet mee!!! Kaj zegt "Als ze zo doet! HET IS UIT!!! Hij loopt weg en ik schreeuw nog "Kaj neee sorry!! Kom terug!!!!!!! Ik kijk Dioni Boos aan en loop zelf ook de kamer uit naar mijn eigen appartement
Julia POV
Ik zie dat Kaj en Lotte erge ruzie hebben en ik vind het echt raar waarom ze ruzie hebben. Ik kijk Dioni aan en vraag wat er aan de hand is. Hij zegt "Niks laat maar" Ik zeg "Nee zeg het! Hij mompeld wat en hij zegt "Ik en lotte zijn met elkaar naar bed geweest net. Ik schrik en er loopt een traan over me wang. Ik ren de kamer uit naar de woonkamer. Daar zit Kaj , ik ga naast hem zitten en hij neemt me in een knuffel en hij zegt "Rustig Juul". Ik zeg "Ik kan niet rustig zijn, ze hebben het gedaan en ik dacht dat Dioni mij leuk vond". Hij zegt "Ja dat dacht ik ook over Lotte". Ik zeg "Je bent echt de liefste neef". Hij glimlacht en zegt "Vroeger zongen ik en Annemijn altijd voor jou als je moest gaan slapen en elke keer wou je dat we Wake me up zongen". Hij begint te zingen en zachtjes val ik in slaap.
Samuel POV
Ik zie dat Julia in Kaj's armen in slaap is gevallen en tik Annemijn aan en wijs naar ze. Ze zegt "Haha zo schattig, volgens mij vind ze Kaj wel lief. Ik knik en sla mijn handen om haar middel en fluister in haar oor "Babe zullen we naar mijn kamer gaan, ik Ben moe". Ze zegt "Is goed schat ik ben ook moe". We lopen naar mijn kamer en ik trek een joggingsbroek aan en doe geen shirt aan. Annemijn doet een kort pyama broekje aan en een hempje. Ik zeg "Goodnight lekkerding". Ze zegt "Goodnight schat".
Lotte POV
Ik zit huilend op mijn bed en denk bij mezelf wat heb ik nou gedaan!! Ik pak mijn mobiel en app Kaj
L: Kaj Ben je nog wakker?
K: Ja wat is er?
L: Sorry van vandaag
K: Ja niks sorry ik ben echt boos en Julia ook
L: Waar is Julia Dan?
K: Die ligt te slapen bij mij
L: Bij jou? Waarom bij jou?
K: Ze is mijn nichtje dus wat maakt dat nou weer uit. Ik sliep Vroeger ook zo vaak bij Annemijn in de kamer
L: Oh nou oke , wil je het morgen uitpraten
K: Nee ik wil jou een paar dagen niet meer zien!
L: Awhh nou toe nouu
K: Je weet toch wel dat ik een grapje maak
L: Oh haha maar kan ik het morgen uit praten
K : Is goedd , Weltrusten Lotte
L: Weltrusten Kaj
Ik leg mijn mobiel weg en ik ga echt met een fijn gevoel slapen en hoop op morgen.