Lotte POV
We stijgen op en we kletsen in 1 stuk door over : wat we allemaal gaan doen, hoe onze kamers eruit zien enz. Na een tijdje te hebben gekletst en ff gepraat word er geroepen "Dames en heren doe u gordels maar vast we gaan landen". We deden onze gordels vast en we gingen landen. We liepen uit het vliegtuig en pakten onze koffers. We liepen naar buiten en voelde al gelijk een warmte lucht. Ik loop naar een taxi die daar staat en we stappen in.
Annemijn POV
We stappen uit en slepen onze koffers mee naar de balie. Ik vraag : "Spreekt u Nederlands"? Ze zegt : "ja zekers , ik spreek Nederlands maar bent u Annemijn". Ik knik en ze geeft ons allemaal 1 kaartje. "Oke ik en lotte gaan samen op 1 kamer gaan jullie dan ook samen" zeg ik. Ze zeggen: "JA gezellig". Ik zeg: "Zullen we zo afspreken bij onze kamer en dan lopen we naar het zwembad"? Ze zeggen nog ja tot zo en dan lopen wij naar onze kamer toe.
Cassius POV
We lopen naar buiten met onze koffers en huren een taxi. Ik zeg : "Hee jongens, ik hoop zo dat de meiden in de zelfde hotel zitten als ons". Samuel zegt:" Dat hoop ik ook zo graag want ik kan Annemijn echt niet uit het oog verliezen". We zeggen allemaal: " En wij kunnen de andere meiden niet uit het oog verliezen". We stappen uit en lopen het hotel binnen, wij hadden onze kaartjes al en lopen naar onze kamer. Wij hebben gewoon een soort van appartement met z'n 5en . Dioni zegt:" Jongens zullen we gaan zwemmen"? We zeggen nog is goed en we kleden ons om en lopen naar het zwembad.
Mijntje POV
We lopen met z'n drieeën naar Annemijns en lotte's kamer en kloppen aan. Er word gelijk open gedaan door Lotte. Ze laat ons binnen en ik zie Annemijn op de bank zitten en druk bezig is op haar mobiel. Dan roept ze opeens : "Euhm meiden, die jongens hé van de Starbucks dat is een boyband genaamt bbrave". We rennen allemaal naar de bank toe en gaan naast Annemijn zitten en kijk met haar mèe als ze een filmpje van hun opzet en hun lied heet Bad. Als we het filmpje af hebben gekeken zijn we allemaal verbaasd over hun stem. Het is zo mooooiiiiii. Ik zeg "Zullen we gaan zwemmen"? Ze knikken en dan lopen we naar het zwembad
Samuel POV
We komen bij het zwembad aan en het is erg rustig, we gaan zitten en we praten over wat we vandaag nog gaan doen. Ik zie dan Annemijn en haar vriendinnen binnen komen en ik zeg:" Jongens, daar zijn ze". Ze lopen langs ons heen en ik pak Annemijn bij haar pols en zeg:" Hoii, komen jullie niet bij ons zitten"? Annemijn kijkt van ons weer naar haar vriendinnen en dan zegt ze "Ja is goed hoor" .En ze komen erbij zitten. "Nou hoe heten jullie"? Zegt Kaj. Ze zeggen allemaal 1 voor 1 hun namen en wij zeggen onze namen ook. Ik kijk Annemijn aan en zeg " Zullen we zwemmen"? Ze zeggen "Ja is goed". We lopen naar het zwembad en dat duwt Annemijn mij in het water en de andere meiden de andere jongens en we komen weer boven water en zien dat de meisjes aan het lachen zijn en we springen het water uit en tillen de meiden op en we springen samen het water in. Ik kom weer boven met Annemijn nog steeds in me armen en zeg "Nou zit jij ook in het water". "Ja goed he" zeg ik en laat haar los .
Kaj POV
Ik kom boven met Lotte en kijk haar in haar prachtige ogen aan en fluister in haar oor: "Ik ken je maar pas maar wil je mijn meisje zijn"? Ze zegt "Jaa tuurlijk schat"!! En ze begint me te zoenen. We gaan het water uit en bestellen een ijsje.
Julia POV
Als we het ijsje op hebben vraagt jai :"Wat zijn jullie nummers?" We geven onze nummers en ze slaan ze allemaal op. Dan zeg ik:" Dames ff meiden gesprek,kom mee". En trek ze mee. Ik zeg : "Ik wil wat zeggen, ik Ben verliefd op Dioni". Dan zegt Annemijn "Ik Ben ook verliefd maar Dan op Samuel". En zo zegt michelle dat ze op Cassius is en Mijntje op Jai en Dan komen we bij lotte aan en ze zegt "Ik en kaj hebben een relatie!" We beginnen de glimlachen en ik zeg "Groepsknuffel!!" We horen opeens geren en knuffelen de jongens mee en zegt Jai Dan : "He de volgende keer als er een groepsknuffel is roep ons dan". We zeggen lachend "Oke jai doen we".