deel 2

120 6 0
                                    

--------------------------Volgende dag---------------------------------

Lotte POV

De wekker gaat af en wrijf in me ogen en spring omhoog en schreeuw "Straks op naar Ibiza!!!". Ik roep "ANNEMIJN WAKKER WORDENN!!!" Ze zegt "Lotte laat me slapenn!!!" Ik ga bij haar op bed zitten en trek der denkens van haar af en duw haar van het bed. Ze zegt "Nou bedankt he voor de duw, nu ben ik zeker wakker!". Ik krijg de slappe lach en ze springt op me en we rollen samen van bed. We krijgen nu allebei de slappe lach en ik zeg "We kunnen ons beter maar gaan aankleden". Ik trek een zwart kortbroekje en een blauw shirt met Bad Girl erop en Annemijn een kort blauw broekje met een roze shirt met I love you Babe erop. We doen nog ff make-up op en lopen met onze tassen naar beneden en daar staat het zusje van Annemijn, Julia al te wachten op ons.

Annemijn POV

Net hadden we echt lol boven maar nu moeten we echt weg. Ik zeg nog tegen me moeder "Ik bel je nog wel mam, doeiii Love you!!. En geef der een kus en knuffel en Julia doet dat ook en we lopen naar de taxi die voor ons huis staat. We stap in en we rijden weg. Als we aan gekomen zijn ligt Lotte te slapen ik stoot haar aan en ze schrikt wakker en zegt "Ik wil slapenn!!" Ik zeg "Kom anders zijn we te laat voor onze vliegtuig". (wat dus niet kan want we zijn 1 uur te vroeg) . We lopen naar binnen , Lotte nog steeds moe maar als ze Michelle en Mijntje ziet is ze weer hyper. Ik zeg "Hee kom zullen we nog ff naar de starbucks?" Ze zeggen "Jaa lekker". We lopen naar de starbucks en wie zien we daar zitten de jongens , die we ook tegen kwamen in de snackbar. Ik zeg tegen Lotte "Lotte? Die jongens van de snackbar zitten daar!" Ze zegt "Ja t boeit mij niet zoveel". Ik zeg "Dan lopen we er gwn langs heen.

Dioni POV

We komen aan bij Schiphol en lopen naar binnen. Ik zeg "STARBUCKSS!!" Schreeuw niet zo sukkel ik sta naast je" zegt Samuel. We lopen er na toe en we bestellen allemaal wat als we de 2 meiden van de snackbar weer aan zien komen lopen, maar dan met 3 meiden erbij. 1tje is echt knap , ze lijkt ookwel een beetje op dat meisje die Samuel knap vond. Volgens mij is t haar zusje maarja boeie. Ik zeg "Jongens, daar zijn de 2 meiden weer van de snackbar en nog 3 andere meiden". Iedereen kijkt gelijk om en we zien dat ze onze kant opkomen en 1 tafel achter ons gaan zitten.

Jai POV

De meiden die we gisteren ontmoet hebben en 3 andere meiden komen de starbucks binnen . Ik vind er al gelijk 1 meisje leuk , met dat lang blond haar. Ze komen ons kant toe en ze gaan 1 tafel acher ons zitten.

Michelle POV

Ik loop naar binnen met mijn vriendinnen en hoor Annemijnwat zeggen over die jongens die daar zitten. Opeens kijken ze allemaal om en we lopen gewoon hun kant op en gaan 1 tafel achter hun zitten . Ik kijk de hele tijd die jongen aan die beetje getint is aan. Opeens vraagt Julia " Maar ff 1 ding wat gaan we doen met jongens op vakantie?" . Ik zeg " Als er leuke jongens zijn dan gaan we er gewoon voor en als er geen zijn dan gewoon een meiden vakantie". Ik knik en ik zeg " Annemijn zullen wij ff gaan bestellen?" Ze zegt "Is goed , wat wilt iedereen?" Iedereen zegt "Caramel macchiato!!" "Oke oke "zeg ik. En trek Annemijn mee. We lopen langs de jongens en 1 jongen met blond haar zegt "Hoii Annemijn". Ik zeg "Niks op reageren". Ze zwaait naar die jongen en dan lopen we naar de balie. En bestellen we onze drankjes.

Mijntje POV

Ik zie Annemijn en Michelle al aan komen met de drankjes. We kletsen nog wat en drinken onze drankjes op en dan roep Lotte keihard " OMG!!!! WE HEBBEN NOG MAAR EEN KWARTIER!!" De jongens draaien zich om en ik , Annemijn en Michelle kijken weg en Lotte zegt " Ik ben knap , ik weet het maar kijk mij en mijn vriendinnen alstublieft niet meer zo verliefd aan". Ik en Annemijn roepen "Ho ho Lotte , niet zo boos doen" Ik zeg nog "Sorry boys, voor haar uitval maar ze is soms zo maar dat bedoelt ze niet zo". 1 van de jongens zegt nog "Maakt niet uit babe". En dan rennen we weg. We pakken onze spullen van de band af. En rennen naar de capine voor de vliegtuig. Als we eindelijk zitten gaat het vliegtuig rijden en stijgen we op.

Vakantie B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu