deel 1

169 9 0
                                    

Annemijn POV

Ik schrik wakker en denk zo YES laatste dagje school en dan vakantie!!! Ik doe me kleren aan en doe wat make-up op en loop naar beneden. Ik zie me moeder aan tafel zitten te ontbijten en schuif ook aan tafel. Als ik me brood op heb , loop ik naar de gang en trek me jas en schoenen aan. Ik stap op de fiets en fiets weg.

Lotte POV

Ik sta nu al 10 min te wachten op Annemijn als ze eidelijk aan komt fietsen. Ik stap op de fiets en fiets met Annemijn naar school. We komen op school aan als de bel al gaat. We rennen naar ons lokaal en komen op tijd binnen. Ik ga zo als gewoonlijk weer naast Annemijn zitten en voordat ik het weet zijn we alweer uit. We lopen naar onze fietsen en zeggen nog gedag tegen Mijntje,Michelle en Julia en dan fietsen we weg. Ik vraag aan Annemijn "Hee misshien kan ik vanavond bij jou logeren, dan hoef ik ook niet heen en weer". "Jaa leukk, dan kunnen we vanavond eten in de snackbar" antwoord Annemijn. "Jaaaa lekker" antwoord ik met me tong naar buiten. We krijgen allebei de slappe lach. "Hoelaat moet ik dan bij jou zijn?" vraag ik. "Doe maar 5 uur" zegt Annemijn. We zeggen allebei doeii tegen elkaar en we fietsen allebei naar huis.

----------------------------------------5 uur 's avonds ----------------------------------

Lotte POV

Ik zeg me moeder gedag en loop met me 4 tassen naar mijn fiets en fiets weg naar Annemijn. Als ik bij haar ben gekomen doet Julia de deur open en zegt "Hee Lotte, jij hebt veel tassen mee zeg!" Ik glimlach en ze zegt "Anne is boven bezig , loop er maar naar toe". Ik knik en doe me jas en schoenen uit en loop met me 4 tassen naar boven.

Annemijn POV

Ik zie Lotte binnen komen lopen met 4 tassen en zeg "Jij hebt veel tassen mee zeg!" Ze zegt "Ja goed hé dat is ook handig als je op vakantie gaan". Ik zeg "Zullen we ons omkleden en make- up op doen en dan naar de snackbar?" Ze zegt " Jaa is goed , ik heb honger maar wrm zou je make up op doen voor de snackbar!!!" Ik schiet in de lach en zeg "Misschien zitten er jongens" ik knipoog en we kleden ons om en maken ons op. We lopen naar beneden en pakken het geld van de keukentafel en doen onze jassen en schoenen aan en lopen naar buiten. Het is toch om de hoek dus lekker dicht bij. Als we bij de snackbar zijn, zien we dat het rustig is. Er zitten alleen 5 jongens die bijna net zo'n leeftijd hebben als ons. We gaan zittem en kijken ff op het menu. Opeens maakt Lotte een raar grapje en we krijgen gelijk een slappe lach.

Samuel POV

We zitten nog niet 15 min als er al gelijk weer mensen binnen komen. Ik zie dat het 2 knappe meisjes zijn en iedereen kijkt naar hun. Ik zie dat ze blozen en we kijken snel weer naar elkaar. Ik blijf maar kijken naar dat meisje met dat lang donker blond krullend haar , ze is zo knapp. Ik zeg "He jongens zullen we straks als wij en die meisjes het eten op hebben , een gesprek vast knopen?" Iedereen zegt "Is goedd!" We waren ff aan het praten over de meiden. Als we opeens keihard gelach achter ons horen en zien dat het de meisjes zijn en we krijgen een glimlach op ons gezicht. Na een tijdje zijn wij klaar en de meisjes ook. Ze lopen de snackbar uit en wij lopen achter hun aan . Ik pak dat meisje die ik knap vond van achter (haar hand he, dus rustig rustig ) zodat ze moeten stoppen. Ze stoppen en ik laat haar los.

Kaj POV

We lopen achter de meiden aan en Samuel laat de meiden stoppen. Ik zeg "Hee dames , gaat alles goed?" Ze knikken ja en dan zegt dat ene meisje met dat bruin haar dat ik juist zo knap vind " Sorry jongens maar ik en Annemijn moeten nu echt gaan , we gaan morgen naar Ibiza duss ajuss" Dat andere meisje zwaait nog naar ons en dan lopen ze weg. Ik zeg " Maar wij gaan morgen ook naar Ibiza duss misschien zien we hun nog". Jai zegt"dan zien we hun weer". En dan lopen wij ook naar huis.

Vakantie B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu