deel 9

116 2 1
                                    

Dioni POV

Ik zeg tegen Annemijn 'Ik heb gevoelens voor Lotte' Ze doet een stap achter uit en ik pak haar bij haar handen en ik zeg 'Niet bang wezen ik doe je niks hoor' ze zegt 'Ja weet ik, maar waarom zeg je dat niet gewoon tegen lotte en Kaj? 'Nou kijk straks worden ze boos en ik weet dat iedereen bij jou terecht kan en ik durf het wel tegen jou te zeggen maar niet tegen hun. 'Kom op Dioni,  ik geloof in je dat je het kan! Zegt Annemijn. Ik geef haar een knuffel en een kus op haar voorhoofd en zeg 'Bedankt voor je hulp dat had ik nou net ff nodig' Ze bloost en we lopen samen terug.

Lotte POV

Ik zeg tegen Kaj 'Vond je het lekker? Hij zegt Ja. En ik barst in lachen uit. Hij zegt 'Lot, wat lach je nou'  ' Nee niks hoor zeg ik met een grijns. We kleden ons om en lopen de woonkamer binnen. Annemijn zegt lachend 'En was t lekker? Ik kijk der met een blik aan zo van hou je mond. Kaj zegt 'Ja t was lekker' Ik bloos en iedereen begint te lachen. Maar ik zie Dioni nergens. Ik zeg tegen Kaj ' Ik moet ff wat pakken, kom zo terug' Ik ren weg en kijk of niemand me ziet en glip bij dioni de kamer in. Hij draait zich om en glimlacht.

Dioni POV

Ik draai me om en ik zie lotte staan. Ik glimach en wijs naar het bed om te gaan zitten. We gaan zitten en ik zeg 'Lotte ik moet je wat vertellen' Ze kijkt me verbaasd aan en ik zeg 'Ik heb nog gevoelens voor je'  Ze schrikt en zegt 'Sorry Dioni' en ze rent weg.

Kaj POV

Lotte komt schrikkend de kamer binnen. Lotte gaat naast mij zitten en ze vertelt het hele verhaal wat Dioni heeft vertelt. Ik vraag 'Vind je dioni ook leuk dan? Ze zegt niks en blijft mij maar aankijken. Ik voel mezelf vanbinnen breken en loop met tranen in mijn ogen naar beneden. Ik ga gelijk naar dioni's kamer en zeg 'Kan ik ff met je praten bro?'

(Gesprek Dioni en Kaj)

K: Heb je gevoelens voor Lotte?

D: Ja sorry Bro, ik zal er niks mee doen en laat jullie gelukkig zijn.

K: Maar ik vroeg net aan Lotte of ze jou ook leuk vond.

D: En wat zei ze??

K: Ze was stil en keek alleen maar naar mij.

D: Ik ga wel ff naar Lotte toe.

K: Is goed, praat maar met haar.

Dioni POV

Ik loop naar Kaj's kamer toe want Lotte zit daar. En zie Lotte huilend op bed zitten. Ik loop naar de toe en ze staat op en begint me heftig te zoenen. Ik zoen terug en ik til haar op naar mijn kamer en leg der op bed neer. Ik trek haar blouse uit en doe haar BH los. Ze trekt mijn broek en shirt uit en ze fluisterd in mijn oor 'Ik wil je' en ik zeg terug 'Ik wil jou ook'. Ik ga in haar en ze kreunt.  Zo gaat het een half uur door. Opeens komt Annemijn binnen en ik spring van haar af. Annemijn zegt 'D-D-Dioni kleed je alsjeblieft aan'. En ze zegt 'Lotte trek je kleren aan en loop met mij mee'. Ze draait zich om en blijft wachten op Lotte.

Annemijn POV

Ik blijf wachten en lotte komt naast me staan met haar kleren aan en ik trek haar mee naar Samuels kamer.

(Gesprek Lotte, Annemijn)

A:Wrm was je net met Dioni aan het seksen?

L:Omdat ik hem leuk vind

A: En Kaj dan?

L: Daar heb ik geen gevoelens meer voor

A:Dat is wel makkelijk gezegd

L:Ja sorry

A: Ik vind dat je het tegen Kaj moet zeggen

L: Oke maar ik durf het niet straks word hij boos.

A: Doe nou maar gewoon.

L: Oke oke

Lotte POV

Ik loop naar Kaj die beneden zit en zeg 'Kaj mag ik je ff spreken?' Hij knikt en we lopen naar zijn kamer. Ik ga zitten op bed en zeg 'Kaj ,ik heb gevoelens voor Dioni. Kaj zegt 'Dacht ik al maar wie vind je nou leuker mij of Dioni' Ik zeg 'Dioni' Hij knikt Somber en zegt 'Ik probeer me erover heen te zetten,maar wil je nog wel vrienden blijven? Ik knik en geef Kaj een knuffel.  Ik loop naar beneden en ik vraag aan Sam waar Annemijn is. Hij zegt 'Weet ik niet ze is al 3 uur weg'. Ik schrik en roep Dioni. Hij komt en ik zeg dat Annemijn al 3 uur weg is. Kaj zegt 'Nee hè waar kan mijn nichtje nou weer uithangen, ze is nooit zo lang weg.

Samuel POV

Ik zeg 'We moeten haar echt gaan zoeken'. Kaj zegt' Ja kom dan gaan we haar zoeken'. We lopen naar buiten en komen Jai,cassius tegen en hun vriendinnetjes. Jai zegt 'Jo alles goed?' Ik zeg 'Nee helemaal niet!' Cassius antwoord raar 'Wat is er dan?' Ik antwoord verdrietig 'Ja Annemijn is al 3 uur weg.' Ze schrikken. We roepen allemaal ANNEMIJNN!!! WAAR BEN JE!! Opeens schreeuwt Jai 'JONGENS DAAR LIGT ANNEMIJN OP DE STOEP MET BRITT EN NOAH ERNAAST DIE HAAR PROBEREN MEE TE NEMEN!! We rennen er keihard naar toe en we trekken de meisjes weg. Opeens zie ik dat het de exen zijn van mij en Kaj. Ik en Kaj schreeuwen 'GOTVERREDOMME WAAROM DOEN JULLIE HAAR PIJN!! Ik zie dat Dioni de politie belt. De meiden zeggen 'Je krijgt haar niet! Ze is van ons!' De politie en ambulance komt eraan en de politie trekt ze bij Annemijn weg. Ik ga bij Annemijn zitten en zeg 'Babe laat me niet alleen!! We beginnen allemaal te huilen. En opeens.......

Sorry voor het lang wachten maar nu is staat het erop :)

Vakantie B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu