פרק ~16~ קום ולך

2.1K 142 19
                                    

״Love is war״

״אני מבין אבל איך אפשר למנוע את זה ?״ קולו של אבא נשמע מהמטבח ברגע שנכנסתי חזרה הביתה.
״זה לא יכול לקרות שוב אתה לא מבין !״ הרים את קולו וגרם לי לעצור במקומי ליד הדלת.
״היא התקרבה לילדים ג'ואי .. אני לא יודע מה עוד לעשות.״ אמר ונשמע מתוסכל. נשענתי על הדלת עוצם את עיניי.
הוא מדבר עם ג'ואי עורך דין שלו כנראה בנושא אמא. אני יודע שקשה לו הנושא הזה כבד מידי.
״אני רק רוצה להוציא אותה מהחיים שלנו ג'ואי אני לא יכול כבר לסבול את כל זה. אני יודע .. אני יודע .. אבל היא מסוגלת להכל אם היא תיקח לי אותם אשבר באמת ! אני מפחד מקנדל בעיקר... היא עלולה לבלבל אותה אפילו את אוסטין״.

נשמתי עמוק שאמר את שמי. זוכר את הרגעים שאמא הייתה בחדרי.
״נשבר לי מהדיונים האלה זה לא משנה כלום אם היא בכלל לא מופיעה שם !״ אמר בכעס. ״לא אני רגוע ... כן אני יודע , ברור אני יודע״ אמר. ״אבל היא חוצה גבולות היא הייתה אצלי בבית אתה מבין ? אך אני יהיה רגוע היא רודפת לי אחרי הילד !״
פתחתי את הדלת יוצא חזרה החוצה יורד למטה במהירות.
מקווה שסת׳ עדיין שם. סת׳ לא היה למטה כנראה כבר נסע.
נאנחתי מתיישב על שפת המדרכה מביט במכוניות הנוסעות.
קובר את ראשי בין רגליי. זה חוזר על עצמו שוב ושוב. כמה עוד אוכל לסבול את כל זה ?
משפחה זה מסובך בילגנתי את שיערי.
תמיד היה לי את הפחד הזה במי לצדד או אולי פשוט לברוח ?
לחלץ את עצמי מכל זה. זה קשה מידי.
אחרי שנרגעתי מעט נכנסתי חזרה הביתה.
״היי״ אמרתי לאבי שישב עדיין ליד שולחן האוכל.
״היי״ חייך אליי חיוך עייף ״אתה יודע מה חשבתי ?״ שאל. התעלמתי ממה ששמעתי קודם והתנהגתי כרגיל. ״מה ?״ פתחתי את המקרר שולף ריזוטו ומחמם.
התיישבתי מולו ממתין שהאוכל יתחמם לי.
״אולי נלך לבקר את סבתא באחד החופשים?״
״לסבתא קרימה ?״ שאלתי מופתע וצילצול נשמע מהתנור.
קמתי לוקח את הצלחת ומניח אותה מולי עם מזלג.
״כן חשבתי שנבקר אותה כולנו״ חייך.
מצמצתי מבולבל. ״כן ,אבל ככה פתאום ניסע לאיטליה ? מה עם העבודה שלך ?״ שאלתי דוחס לשפתיי ריזוטו.
הוא רוצה לברוח מכאן המחשבה חלפה בראשי.
״יתנו לי חופש,  אותכם נשחרר מהלימודים אל תדאג״ חייך אלי.
״אני תמיד בעד לטוס לאיטליה״ אמרתי והוא גלגל את עיניו , ״ולבקר את סבתא קרימה כמובן״. חיוך עלה על שפתיו.

בבקשה תאהב אותי ?Where stories live. Discover now