Gittiğiniz yere sabaha karşı varmıştınız. Sen arabada yorgunluktan uyuyakalmıştın. Tae görevliyi çağırıp çantaları verdikten sonra seni kucağına aldı ve odanıza geldikten sonra seni yavaşça yatağa yatırdı.
Tae: Ne güzel uyuyorsun benim güzel meleğim
Gülümsemiş ve saçlarının arasına küçük bir öpücük kondurmuş çantadaki eşyaları yerleştirmeye başlamıştı. Bir süre sonra gördüğün rüya ile bağırarak uyandın ve yanına gelen Tae'ye ağlamaklı gözlerle baktın.
Tae: Ne oldu bitanem ?
Y/n: Çok kötü bir rüya gördüm
Tae'nin boynuna sarılıp ağlamaya başladın.
Tae: Geçti bebeğim geçti . Bak ben buradayım , yanındayım bebeğim
Tae saçlarınla oynamaya başlamış sen ise ona biraz daha sokulmuştun. Bir süre sonra sakinleşmiş Tae'nin saçlarınla oynaması senin uykunu getirmiş ve uykulu bir sesle konuştun
Y/n: Beni hiç bırakma sevgilim
Dedikten kısa bir süre sonra uyuyakalmıştın. Sabah uyandığında Tae'nin hala uyuduğunu görünce gülümsemiş ve başını göğüsüne koymuş ve onu seyretmeye başlamıştın. Bir süre Tae'nin uyandığını görünce hemen gözlerini kapatıp uyuyormuş gibi yaptın.
Tae: Benim güzel bebeğim dün gördüğü rüyadan çok etkilenmiş olmalı ki hala uyuyor
Saçlarının arasına küçük bir öpücük kondurmuştu. Biraz daha sıkı sarıldın ve hafif kısık bir sesle konuştun .
Y/n: Uyuduğumu kim söyledi ki
Gülümsemiş ve Tae'ye gülen gözlerle bakmıştın.
Y/n: Gözlerim kapalıyken kokunu içime çekmek çok hoş biliyor musun ?
Tae: Ya demek öyle küçük prenses.
Y/n: Evett öyleee
Yanağını öpüp kalkmıştın ve heyecanla yerinde zıplamaya başladın.
Y/n: Çok heyecanlıyıııım. Bugün çok şey yapalım . Her yeri gezelim , yeni şeyler deneyeliiim . Koca bir haftaaaaaa
Tae senin bu haline gülmüş yanına gelip beline sarılıp seni hafifçe havaya kaldırıp etrafında dönmüştü.
Tae: Gezelim ama her yeri tek bir günde gezersek diğer g ünler ne yapacağız sevgilim ?
Y/n: Ay evet doğru o zaman her yeri gezmeyelim küçük küçük gezelim
Gülümseyerek birbirinize bakmıştınız.
Y/n: Ben çoook acıktııııım. Seni ısırabilir miyim?
Boynuna eğilip şakasına hafifçe boynunu ısırdın ve bağıran Tae'ye endişeli gözlerle baktın
Y/n: A-acıdı mı?
Tae: Evet acıdı prenses
Üzgünce bakmaya devam etmiştin .
Y/n: Özür dilerim bir daha böyle bir şaka yapmayacağım
Gülmeye başlayan Tae'ye şaşkınca bakmaya başlamıştın .
Y/n: Neden gülüyorsun? Canın acımadı mı ?
Tae: Hayır acımadı bende sadece sana küçük bir şaka yaptım
Kaşlarını hafifçe çatmış ve karşındaki yüze bakmıştın. Çantadan çıkarttığın kanlardan bir tanesini Tae'ye uzatmıştın.
Y/n: Al bakalım şakacı şey
Yatağa oturmuş ve elinde duran kanı içmeye başlamıştın .
Y/n: Ah bu iyi geldi. Gerçektende acıkmışım
Bir kaç saat sonra üstünüzü giyinmiş ve oteldenGösted çıkıp gezmeye başlamıştınız. Tae'nin elini sıkıca tutmuştun. Etrafı meraklı ve dikkatli gözlerle bakmış ve Tae'yle konuşmaya devam etmiştin .
Y/n: Şurada biraz oturalım mı sevgilim çok yoruldum
Tae: Olur bitanem
Gösterdiğin yere oturmuştunuz. Gördüğün ve ilgini çeken şeyleri Tae'ye anlatmaya başlamıştın .
Y/n: Biliyor musun gördüğüm çiçek çok güzeldi ilk defa gördüm o çiçeği .
Akşam olmuş hava kararmaya başladığı için otel odanıza geri dönüş, üstünüzü değiştirdikten sonra yatağa uzanmış film izlemeye başlamıştınız. Film bittikten sonra film hakkında biraz konuşup daha sonrasında ise birbirinize sarılıp bugün olan şeyler hakkında konuşurken Tae senin saçlarınla oynuyordu. Saçlarınla oynaması senin uykunu getirmiş ve konışurken uyuyakalmıştın. Tae bunu fark ettiğinde gülümsemiş ve üstünü biraz daha sıkı örtüp seni kendine çekip uykuya dalmıştı.
Hepinize tekrardan merhaba. Umarım bölümü beğenmişsinizdir . Açıkçası benim pek içime sinmedi çünkü aklıma pek fazla bir şey gelmedi. O yüzden saçmalamış olabilirim. Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın. Tavsiyelerinize her zaman açığım. Bi sonra ki bölümde görüşürüz.
Melody~