Bugün okulun son günüdür . Annenden Tae ile birlikte tatlile gitmek için almaya çalışıyordun.
Y/n: anne hadi ama sadeve 1 haftalık kısa bir tatiil.
Annen: Y/n 3 gündür aynısını söylüyorsun sana cevabımı söyledim.
Y/n: anne gerçekten sana inanamıyorum. Bana ders notlarım iyi gelirse benim istediğim yerde 1 haftalık bir tatil yapabileceğimi söylemiştin ve sözünde durmuyorsun.Dedikten sonra odana çıktın ve bir kağıda bir şeyler karalamaya başladığın sırada odana annen girdi.
Annen: tamam gitmene izin veriyorum ama sadece 1 hafta ve kendine dikkat edip kanlarını ihmal etmeyeceksin.
Sevinçle yerinden fırlayıp annenin boynuna sarıldın ve annene söz verip heyecanla telefonu eline alıp Tae'ye mesaj attın.
Sevgilim
ÇevrimdışıY/n: Sevgiliiiim ! Sana çok güzel bir haberim var. Annem birlikte 1 haftalık tatil yapmamıza izin verdiii
12.43
Okundu
Sevgilim: Gerçekten mi? Buna çook sevindim. O zaman bana nereye gitmek istediğini söyle ve hazırlan akşama gelip seni alacağım bebeğim.
12.46
Okundu
Y/n: Gideceğimiz yeri sen seç. Sürpriz olsun istiyorum :)
12.50
Okundu
Sevgilim: Tamam o zaman akşam görüşürüz . Seni seviyorum
12.53
Okundu
Y/n: Bende seni seviyorum ♡
12.55
OkunduÇantanı büyük bir sevinçle hazlırmaya başlamıştın. Çıkarttığın bavulun içine en sevdiğin kıyafetleri ve onlara uygun ayakkabıları ayrıca ihtiyacın olan diğer malzemeleri de koyup kapatmıştın. Büyük bir heyecanla aşağıya inip dolaptan aldığın kanı yudumlarken köpeğini seviyordun. Sürekli saate bakıp, saatleri ve dakikaları sayıyordun. Zaman hiç akmıyor gibiydi. Odana çıkıp biraz kitap okumak istemiş ve odanda kitap okurken uyuyakalmıştın. Gözünü açtığında çoktan akşam olmuştu ve karşında Tae vardı. Saçlarını okşuyordu gözlerini açtığında gülümsemişti.
Tae: Günaydın uykucu prenses
Demiş ve kıkırdamıştı. Sen ise gülümsemiştin.
Tae:Hadi bakalım annen bizi aşağıda yemeğe bekliyor bebeğim daha sonra yola çıkacağız
Y/n: Çok heyecanlıyım sevgilim
Tae: Bende bitanem. Hadi kalk bakalım prenses anneni daha fazla bekletmeyelim
Demiş ve ellerinden tutup seni kaldırdıktan sonra yanağını öpüp gülümsemişti. Aşağıya indiğinizde annen sofrayı hazırlamış sizi bekliyordu.
Annen: Ah benim güzel kızım uyanmış . Günaydın uykucu cüce
Akşam yemeğini yedikten sonra sofrayı beraber toplamış annene yardım etmiştiniz. Daha sonra çantanı alıp aşağıya indin ve ayakkabılarını giyip annene baktın.
Y/n: Kendine dikkat et anne ve benim minik bebeğime iyi bak lütfen
Annen: Merak etme ona çok iyi bakacağım.
Gülümsemiş ve annene el sallayıp çıkmıştınız . Kapının önündeki arabanın bagajına çantanı koyup ön koltuğa oturmuş ve kemerine bağlamıştın. Tae'ye dönüp
Y/n: Çok heyecanlıyım sevgilim.
Hepinize tekrardan selamlar. Evet 2 hafta diyip 2 yıl sonra yeni bir bölüm attım. Aslında bu bölümü yazan farklı bir kişi. Yani ben aslında bu hikayenin asıl yazarı değilim. Asıl hikayenin yazarı artık aramızda değil...
Bunu söylediğim için çok üzgünüm. Bundan sonra hikayeye ben devam edeceğim umarım iyi anlaşabiliriz ve yeni atacağım bölümleri keyifle okursunuz. Elimden geldiğince hergün ya da 3 günde bir yeni bölüm atmaya çalışacağım. Hepinize keyifli okumalar..