Asker kapıyı çalar
"Astsubay kıdemli çavuş Rıza Bekir Beni çağırmışsınız komutanım"
"Bekir üsteğmen Merti çağır"
"Emredersinizm komutanım"odadan çıkar.
"Sol!Sol!Sol!Sağ!Sol Öne Bak! Dik dur Dur! Yoruldunuzmu? Eğer bir daha kafanıza göre davranırsanız daha ağır eğitim alıcaksınız burası ne babamızı evi ne annemizin kucağı kafanıza göre davranmıyıcaksınız. Anladınız mı?Anladınız mı?"
" Emredersiniz komutanım!" Askerlere süzerek
"İyi devam koş koş!" O arada Kıdemli çavuş yanına gelir
"Astsubay kıdemli çavuş Rıza Bekir komutanım Yüzbaşı Cenk komutan sizi çağırıyo Komutanım"
"Tamam" Askerlere bakarak
"Asker Dur! Bugünlük bu kadar dağılın"
Odaya doğru ilerler yüzbaşı Cenk ve üsteğmen Mert önceden tanışıyorlar ve yakınlardır Kapıyı çalar
"Gir"
"Beni çağırmışsınız komutanım"
"Evet Otur Mert Oğuz dan haber geldi yarın sabah köyde yapılacak olan kongreyi karıştırcaklarmış onlara engel olmamız gerekicek."
"Emredersiniz komutanım ben askerleri topluyım"
Odadan çıkar ve o arada Can ve Ozanla karşılaşır
Can
"Abi noldu""Can Ozan hazırlanın köye gidicez köyde yapılacak kongreyi karıştırcaklarmış Oğuz dan haber geldi"
Can
"Tamam abi" Mert giderOzan
"Can şu Oğuz bize yardım ediyoda ya yakalanırsa o pislikler onu öldürür"Can
"Aynen umarım yakalanmaz çok kötü olur neyse hadi hazırlanalım"Akşam olur herkes hazırlanmış bekliyor Yüzbaşı Cenk dışarı çıkar,Mert o arada
"Asker sıraya gir! Komutanım 2 Teğmen 2 Astsubay Çavuş 3 Yedek Astsubay 4 uzman çavuş olmak üzere emir ve görüşlerine hazırdır komutanım"
Cenk askerleri süzer
"Asker rahat! Hazır ol! Asker demek ne demek biliyomusunuz asker demek kanını dişine takıp savaşmak demek Asker bu vatanı milleti korumak demek asker demek zalime aman vermemek masuma el kaldırmak sıkmamak demek asker demek vatanı için her şeyi göze olmak demek askerin tek aşkı vardır o da vatanı ve hangi insan sevdiği şeye dokundurtur bizimde sevdiğimiz vatan ona bizde dokundurmuyucaz 2 gün önce şehit verdik ama eminim Ömer bizi izliyo ve bizim yanımızda şehit için ağlanmaz hattan daha çok mutlu olunur şehit oldu diye kanımızın canımızın son damlasına kadar şavaşıcaz ve o soysuzlar aman vermiyicaz"
Askerlere bakar
"Emredersiniz komutanım"
"şimdi araçlara" Araçlara binerler ve köye doğru yol alırlar
"Ya devrem Mert komutan bizi bildiğin çiğniyo bugün bildiğin canımızı çıkardı tam 4 de kaldırdı bizi daha güneş bile doğmamıştı sabahın köründe dağa çıkardı orda koşturdu dağın en yüksek yerine çıkardı indirdi çıkardı indirdi bayabi zorladı bugün"
Can ve Ozan güler
Can
"Ya oğlum siz gene iyisiniz biz nasıl eğitimden geçtik mesela ben nişancı eğitimi alırken gözüme kum taş su herşeyi atıyorlardı ha bide ıskala daha ağır daha cezalar verilirdi ben bı kere sabah kadar yağmurun altında beklemiştim mesela Ozan bu çocuk ters bir şekilde bomba iması yaptırıyorlardı bide bırakıyorlardı o şekilde hiç uyumadan 1saatlik uyku ile eğitim yapıyoduk Allah'tan öyle değil artık"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA KUŞU
ActionKarakterler Cenk Bayraktar:Yüzbaşı Mert Çetin:üsteğmen Duru Güneş:Teğmen Eski Bombacı Oğuz Kaya:Doktor teğmen Ozan Karaduman:Teğmen Bombacı Aylin Avcı:Teğmen Nişancı Ajan Can Bulut:Teğmen Nişancı Gizem:Düşman Sonra Değişe Bilir Ayşegül:Oğuzun Eşi Ze...