Zostajecie Przyjaciółmi

86 2 0
                                    

Yuuji Itadori

Okazało się, że mieliście bardzo dużo wspólnego z Yuuji'im, spacerowaliście sobie po łące rozmawiając, spędzaliście razem każdy wolny czas.

Gojo Satoru

Odkąd dołączyłaś do Jujutsu Tech, lubiłaś razem spędzać czas Gojo, poznaliście się lepiej a, on pomagał Ci w ulepszaniu przeklętych technik, był zabawny, jego uśmiech zawsze oświetla twoje poranki.

Fushiguro Megumi

W przeciwieństwie do twojego brata, szanowałaś jak ktoś chciał być sam, nie zawracałaś komuś głowy, i lubiłaś ciszę, z Megumi pomagaliście sobie nawzajem w pracach domowych i tym podobnych. On lubił twoje towarzystwo a, ty jego.

Toge Inumaki

Z Toge odkrywaliście różne ciekawe rzeczy, zaczęłaś go całkiem rozumieć a, nawet macie specjalne kartki w których pisze co ma namyśli, zawsze spotykacie się z Pandą i Maki żeby zagrać w kalambury, Toge jest w tym dobry ponieważ, musiał przez całe życie w to grać.

Kento Nanami

Ty i Kento ostatnie dość dużo czasu spędzaliście razem odkąd poszliście na wspólną misję, rozmawialiście tylko o ważnych rzeczach i nie zadawałeś głupich pytań do Kento dlatego Cię polubił.

Sukuna

Mimo pierwszego spotkania nawet go polubiłeś kiedy Yuuji spał zawsze zapraszał Cię do jego domeny gdzie zawsze rozmawialiście, oczywiście nie zapomniałaś o tym jakie było wasze pierwsze spotkanie, więc byłaś trochę nieśmiała w stosunku do niego ale, zawsze znajdywał jakieś ciekawe tematy.


Jujutsu Kaisen Boyfriend Scenarios PLWhere stories live. Discover now