Wasz pierwszy pocałunek

73 1 1
                                    

Yuuji Itadori

Jak zwykle zaprosiłaś Yuuji'ego na noc, na co chętnie się zgodził.

Leżeliście na kanapie przytuleni do siebie kiedy przełączaliście kanały natrafiliście na jeden romans postanowiliście go obejrzeć, oglądaliście aż była scena z całowania.

-(T/I)- Yuuji Cię zawołał.

-Hm?-skupiłaś na nim uwagę

-C-czy my też możemy spróbować?- zapytał trochę nieśmiało Yuuji

-Jasne-odpowiedziałeś szybko.

Chyba nie wiedział od czego zacząć więc wzięłaś to w swoje ręce, wspięłaś się bliżej niego kładąc ręce na jego klatce piersiowej  i przyciskając jego usta do swoich, szybko w topił się w pocałunek całowaliście się tak długo aż płuca zaczynały palić od braku tlenu.

-Podobało się?-zapytałaś się Yuuji'ego lekko zarumieniona

-Możemy to zrobić jeszcze raz?-Zapytał się Yuuji.

Gojo Satoru

Byliście w parku, oddaliliście się trochę od ludzi i usiedliście na kocu, położyliście się, chwilę później Gojo nagle się nad tobą pochylił całując Cię, szybko oddałaś pocałunek, chwilę się tak całowaliście, aż w końcu rozdzieliliście się z powodu braku tlenu.

-To było niesamowite- powiedziałaś dysząc

-Zgadzam się- i zaczeliście się jeszcze raz namiętnie całować.

Fushiguro Megumi

Dziś odrabialiście razem pracę domową, mieliście jej nadzwyczajnie dużo, byliście w połowie gdy nagle jęknęłaś kładąc głowę na biurku.

-Co się stało (T/I)?- zapytał się Megumi nie odwracając wzroku od pracy domowej.

-Duchy wyssały ze mnie energię życiową- jęknęłaś

-Aha-

-Podzielisz się nią ze mną?-zapytałaś się z chytrym uśmieszkiem na twarzy, oczywiście Fushiguro tego nie zauważył

"..."

-Megumi!- krzyknęłaś

-Wtedy przestaniesz narzekać?-

-mhm- kiwnęłaś głową

-Dobra a, więc jak się przekazuje energie życiową?-zapytał się Ciebie

-Popatrz na mnie- rozkazałaś mu, i tak zrobił, szybko przybliżyłaś swoją twarz do jego po czym chwyciłaś jego usta swoimi, wyglądał wtedy jak dorodny pomidor ale, i tak oddał pocałunek.

Toge Inumaki

Dzisiaj zaprosiłaś na noc swojego chłopaka, kiedy otworzyłaś oczy zobaczyłaś twarz Toge która przygląda się twojej.

-Hej Toge- powitałaś swojego chłopaka, chytry uśmiech zawitał na twojej twarzy.

-Łosoś...- odpowiedział, nieco podejrzliwy. Gdy nagle przycisnęłaś swoje usta do jego, zarumienił się dość mocno, odchyliłaś się lekko od niego ale, szybko Cię za głowę znowu łącząc swoje usta z twoimi tym razem bardziej namiętnie.

Kento Nanami

Niedawno wróciliście ze wspólnej misji gdy weszliście do domu Nanami'ego, zapaliliście światła.

-Kento, idę coś ugotować-powiedziałaś do niego po czym weszłaś do kuchni, kiedy robiłaś jedzenie, Kento podszedł do Ciebie i uścisnął Cię od tyłu poczułaś jego oddech na skórze przez co zadrżałaś, odwróciłaś się żeby sprawdzić co się stało gdy nagle Cię pocałował, kiedy się zorientowałaś to wtedy oddałaś pocałunek.

Sukuna

Następnego dnia Sukuna zaprosił Cię do swojej domeny, poczułaś się dziwnie jakby ktoś Cię obserwował, otworzyłaś oczy i zorientowałaś się, że jesteś w domenie Sukuny, byłaś w samych majtkach i  na szczęście długiej koszuli nocnej, odsłaniała dużą część twojego dekoltu, kiedy zobaczyłaś Sukunę automatycznie się zasłoniłaś.

-Witaj, smoczku-patrzył na twoje skąpo ubrane ciało.

-W-wiesz, że to zakłócanie prywatności?- szybko powiedziałaś do niego , byłaś nieco zirytowana że, zawsze w takich momentach musiał Cię widzieć.

-Mnie nie obchodzą zakazy, poza tym jesteś teraz moja- powiedział z tym swoim uśmieszkiem. Szybko pojawił się przy twojej twojej twarzy i namiętnie Cię pocałował.

Jujutsu Kaisen Boyfriend Scenarios PLWhere stories live. Discover now