nepenthae, sevgi ve saygıyla
sunar.Sardunya
"Sardunya"
***
Mine, en güzel şekilde hazırlanarak çıktı evinden ve bir kaç sokak ötedeki çiçekçiye girip kırmızı sardunyalar alıp çıktı.
Sarp ile buluşacaklardı, bugün onların günüydü. Geçen hafta sonu bir kaç arkadaşları ile kamp yapmaya karar vermişlerdi, çok güzel zaman geçirmiş daha fazla yakınlaşmışlardı.
Artık sınırları arkadaş olmayı geçmiş aralarında bir kalp bağına yol açmıştı.Zaten Sarp başından beri Mine'sinden öylesine etkileniyordu ki...Kalbi sanki hep Mine için atıyordu yıllardan beri ama bazı şeyler geç fark edilirdi ve öyle olmuştu zaten. Geç fark etmişti. Mine'si de geç fark etmişti onu.
Şimdi ise kavuşma zamanıydı.
Birlikte zorluklardan geçmişlerdi, özellikle Mine'nin yürüyemediği o dönem, bazı güzel şeyleride getirmişti. Duyguları mesela, kalplerinin çırpınışlarını. Zor ama güzel destekleyici bir dönemdi.
Mine aldığı kırmızı sardunyalara bakarak durağa doğru ilerledi, ve başını kaldırıp baktığında biraz ilerisinde ilk defa geç kalmayan Sarp'ı görünce yüzüne bir gülümseme kondurdu ve elindeki sardunyalar ile sevdiği çocuğa koştu.
Evet, artık koşacak kadar iyiydi. Ve Sarp'a koşmuştu. Sarp'ın ona koştuğu gibi.
Elindeki sardunyalar ile sarıldı ve biraz parmak uçlarında yükselerek genç çocuğun dudaklarına bir öpücük kondurup yanağını okşadı.
Sarp şaşkınlıktan buz kesilmişti ama deli gibi atan kalbi karşısındaki bu güzel kız için deli oluyordu."Kırmızı Sardunya, Sarp." Genç kızın yumuşak yanaklarında parmaklarını gezdirdi. "Sardunya Mine'm, Sardunya."
Ve Sarp, kollarını sımsıkı Mine'sine sarmış, saçlarına güzel bir öpücük bahşetmişti.
Çiçekler onların dilleri olmuş, kavuşmaları için aracı olmuştu.
Huzuru birbirlerinde ve çiçeklerde bulmuşlardı.Mine Sarp'cığını, Sarp Mine'sını asla bırakmayacaktı.
•••
Asla birbirlerini bırakmayacaklar.
Kırmızı Sardunya, duygu ve hislerin her zaman çift taraflı olduğunu kırmız sardunya hediye eden kişinin bende seni seviyorum anlamı taşıdığı olarak bilinmektedir.Sevdiklerinize çiçekler hediye edin Sardunya'larım, insanları sevmekten de korkmayın ama öncelikle kendinizi sevin
Sizi seviyorum, başka hikayelerimde buluşmak üzere kendinize çok iyi bakın Sardunya'larım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sardunya
Short Story❥texting Sarp, güleç kızının kapısına sardunyalar bırakır, ona tüm renkleri vaat ederdi. ©️|2021