1.BÖLÜM "SAVAŞ ?? "

78 10 8
                                    

Sabah yine annemin bağırmasıyla yatakta sıçrayarak uyanmıştım. Ya bence bu kadın bir an önce bizi uyandırma şeklini değiştirmeli , bu böyle olmuyor. Zaten şunu da anlamıyorum , yaz tatilindeyiz ama yine de rahat rahat uyuyamıyoruz , haksızlık ama buuuğğ. Böyle düşüne düşüne ve söylene söylene banyoya gittim . İşimi hallederken banyo aynasından kendimi görünce bir an korkmadım değil benim kıvırcık saçlarım yine arap saçına  dönmüştü . Banyoda işlerimi hallettikten sonra banyodan direk çıkmadım . Amaç : tabiki de cadı ikizimi sinir etmek . Tam çıkmayı düşünüyordum ki kapının ardından ikizim kızgın sesini duydum .

" Deren kapıyı aç ve çık lan şu banyodan , bak yavaş yavaş sinirleniyorum ikiz !!! "

Evet bu benim canım ikizim Ceren kendisiyle genellikle iyi anlaşırız ama fırsat buldukça da birbirimizi sinirlendirmekten geri kalmayız. Aman neyse çıkayım bari diye düşünüp kapıyı açtım ve ceren rüzgar gibi içeri girdi. Sanırım çok sıkışmıştı. Eee ama neymiş insanın gece kalkıp tuvalete gitmesi gerekiyormuş . Yoksa böyle durumlarla karşılaşmak normal yani , ama sanırım Ceren bunu anlamak da biraz zorluk çekiyor . Bu düşüncelerimle mutfağa varmıştım . Ah o da ne öyle , yağğğ canım anam  yağğ ne yapmış , tabiki de sigara böreği yapmış . Ben sigara böreğini çok severim . Bak şimdi çok mutlu oldum.

" Aney sen benim için sigara böreği mi yaptın ?? "

Derken ağzıma çoktan bir tane sigara böreği atmıştım. Annem de bu sorum üzerine bana dönüp

  " Yoo canım istedi yaptım , senin için yapmadım yani "

" yağğ anne yağğ insan bari nezaketen senin için der , ama nerdee"

" Kız delirtme beni git de Ceren ' i çağır gel hadi "

  Annemin bu dediğiyle  Ceren ' i çağırmaya gittim  tabi ki haa sonra gitmiyim de güzel popişime terlik yiyeyim oldu yok ya valla hiç de öyle bir planım yok . Valla terlik atınca da  tam onikiden vuruyor . Kim mi ?? Tabi ki Zeynep Gürsoy kendisi benim anacım olur . Annem terzidir ama çok güzel terlik fırlatır bunu deneyimleyen biri olarak söylüyorum. Babamsa Mustafa Gürsoy o da Türkçe öğretmenidir . Mesela bir olay olduğunda olayı öncelikle konuşarak çözmeye bakar , ve genellikle sakin bir yapısı vardır . Ceren ' in odasına girdiğimde onun çoktan üstünü giyindigini gördüm.

( Ceren ' in giydikleri )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Ceren ' in giydikleri )

Şuan da saçını yapıyordu . Kendi üstüme baktığımda pijamalarımla olduğumu gördüm bence böylede gayet iyiyim . Çünkü bu pijamayı çok beğenerek almıştım.

( Deren ' in pijamaları )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Deren ' in pijamaları )

" Ceren hadi gel annem sofraya çağırıyor "

ceren sesimi duyduğun da bana döndü ve üstündekilere bakarak

" eee sen daha üstünü giyinmedin mi ?? Aman çok ta şaşırmadım zaten her zamanki deren işte "

dedi . Onu daha fazla dinlemeyerek tekrardan hadi gel diyerek mutfağa doğru koştum. Ama ikizim diye demiyorum beni nasıl da iyi tanıyor . Cerenle mutfağa girdiğimizde annemle babam birşeyler konuşuyordu . Biz de masaya oturduktan sonra kahvaltı etmeye başladık . Bir süre sonra annem bana  ve Ceren ' e dönerek
" Bugün Aslı teyzenlere temizliğe gidiyoruz . Kadının oğlu şehir dışından geliyormuş.  Yardım edelim kadına "

dedi . Bir dakika Aslı teyzenin bir oğlu mu vardı lan ??

" Anne aslı teyzenin oğlu mu ??  O da kim?? " dedim.

" Kızım işte Aslı teyzenin oğlu Savaş şehir dışından geliyormuş . Artık burda yaşıyacakmış." dedi .

" Cidden mi anne şu işe bak kadının bir oğlu olduğunu daha yeni öğrendim "

"onlara misafirliğe gittiğimizde kafanı okuduğun kitaptan kaldırıp bizi dinleseydin bilirdin  deren hanım " .

Almanya ne yapayım kitap okumayı sevmek benim suçum mu , bence hayır . Ama ben hala şu konuda takılmıştım . Kimdi bu Savaş ???

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

Arkadaşlar bu benim ilk hikayem olduğu için eksileri olabilir . Ama yine de okuyan herkes vote verip yorum yaparsa sevinirim ...

PAPATYA KOKULUM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin