7. BÖLÜM " İLK SAHUR "

27 4 4
                                    

DEREN ' İN AĞZINDAN :

Sert bir şekilde bileğime gelen topla neye uğradığımı şaşırmıştım . Bileğimden gelen sesle aynı anda bir çığlık koparmıştım . Ahh bileğim çok acıyordu öyle böyle değil sanki üzerinden traktör geçmişti . Ama bu topu kim attıysa umarım bu top onun götüne girerdi !! .  Attığım çığlıkla herkes etrafımda toplanmıştı . Yanaklarımı ıslatan gözyaşlarından dolayı etrafı pek göremiyordum . Ama herkesin sesi kulağımdaydı . Daha sonra o seslerin içinden bir ses kulağıma ulaştı . Bu sesin sahibi ise oydu . Yani Savaş abi .

" Deren iyimisin ? Cevap ver iyimisin ? "

Acıdan ve sinirden bağırarak cevap verdim .

" Sence ? Sence iyi gibi mi görünüyorum?!!! "

Bağırmam ve aynı zamanda çığlık atmamla Savaş abi beni direk kucağına almış ve arabasına doğru götürmeye başlamıştı . Etrafta bagırışma sesleri vardı ama acıdan ve gözyaşlarından dolayı hem gözümü açamıyor hem de etrafta ne olduğunu tam kavrayamıyordum .

Savaş abi beni arka koltuğa bıraktığı gibi ön tarafa geçmiş ve arabayı çalıştırmıştı . Fazla endişeliydi .
Nedendi bu endişesi ? . İnsan değer verdiği kişiler için endişelendirdi . Peki ya o bana değer mi veriyordu . Kolumun acısı artınca daha fazla bunları düşünemedim . Yanımda biri daha oturuyor ve bana birşeyler diyordu ama kim olduğunu da ne dediğini de anlayamıyordum .

10 veya 15 dk sonra hastaneye varmıştık . Savaş abi beni yeniden kucakladığı gibi hastaneden içeri sokmuştu .

" BURAYA BAKIN !!"

Bağırmasıyla yanımıza hemen bir doktor gelmiş ve ne olduğunu sormuştu . Savaş abi beni sedyeye koyarken doktora cevap vermişti .

" Bileğine sert bir şekilde top geldi ve sanırım kırıldı çabuk olun birşeyler yapın canı yanıyor !! "

Doktor Savaş abinin açıklamasıyla direk bileğime bakmaya başladı . Bileğimi oynattığı her dakika her saniye hatta her salise canım o kadar yanıyordu ki kendimden bağımsız çığlık atıyordum .

Benim her çığlığım ile Savaş abi doktora dikkatli olmasını söylüyordu ama bir süreden sonra acıdan dolayı kimseyi duymamaya başladım .

Ama sen dur !! şu bileğim bir iyi olsun bu topu o atana yedirmessem ben de Deren değilim !!

" Hemen muayene odasına alalım bileği kırılmış "

Doktorun sözleriyle üzerinde olduğum sedye hareket etmeye başladı ve beni bir odaya soktular .

🌼🌼🌼🌼

YAZARIN AĞZINDAN :

Savaşın Deren ' i götürmesiyle herkes kavgayı ayırmaya gitmişti . Derenin bileğine gelen toptan sonra Işık direk koşup Yaren ' in saçından tutmuş ve yerde dövmeye başlamıştı . Çok sinirliydi ve bu sefer Yaren ' in bu saçma sapan çocukluklarına sessiz kalmayacaktı . Yaren artık sınırı aşmıştı . Işık Yaren ' i altına aldığı gibi yumruklamaya başlamıştı . Ona sakin ol diyenleri kulağı duymuyor ayırmaya çalışanları bağırarak uzaklaştırıyordu .

O Yaren ' i hallederken diğer kızlarda diğerlerini dövmeye başlamıştı . Kaptanlarını böyle bir şeyde yanlız bırakamazlardı . Ama aralarında Nazlı eksikti çünkü o Deren' in yanında hastaneye gitmişti .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 14, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PAPATYA KOKULUM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin