Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız. ❤️İyi Okumalar ❤️
1 ay sonra;
"Gülümseyin, çekiyorum." Jimin elindeki kamerayı bize doğru çevirdiğinde; Rosé'ye daha çok yaklaştım.
"Ben hâlâ evlendiğinize inanamıyorum, daha dün gibi." Tae'nin söylediği şeyle hepimiz gülmeye başlamıştık.
"Oğlum, zaten dün evlendiler." dedikten sonra onun bu tatlı gülüşüne Jimin, saçlarını karıştırmıştı.
Dün, resmi olarak nikahımız kıyılmıştı ve biz şu an da evli bir çifttik. Bana hâlâ rüya gibi gelse de, hayatım onunla birden bu kadar güzel oluvermişti, işte. Gerçek olamayacak kadar özel ve değerli. Bir rüya olacak olsa bile asla uyandığımda üzülemeyeceğim kadar güzeldi.
Onun güzelliği karşısında büyülenmiş gibi onu izlemeye başladığım sırada pasta tabağını bana uzatmış olmasına gülümsedim ve yanağına ufak bir öpücük bıraktım.
"Hey, şimdi sırası değil" diyerek kıkırdadıktan sonra bakışlarını karşımızda durup öyle bize bakmakta olan kişilere çevirdim. Cidden bizi yanlız bırakmaya niyetleri yok gibiydiler ki biz balayına gitmeden önce süpriz yani daha doğrusu baskın yapmışlardı.
"Eee bebek ne zaman geliyor? Amca olmak için sabırsızlanıyorum." Tae'nin söylediklerinden sonra öksürük seslerinin geldiği yere çevirdim bakışlarımı.
Ona evlenmeden önce el sürmeyi kesinlikle istemiyordum. Dün gece'de biraz gergin olduğunu düşündüğümden, sadece ona sarılıp uyumuştum. Onun şu an bu sorulan soruyla ne kadar utandığını anlayabiliyordum. Her ne kadar benim tanıdığım Rosé'den farklı da olsa utangaç yapısı hep onunlaydı.
"Güzelim iyi misin?" Rosé'nin sırtına yavaşça vururken Tae ve Jimin'e ters ters bakmayı sürdürdüm.
"Tae, biz gidelim hadi. Belki onlarında özel işleri vardır."Jimin'in imalı sözleri de Tae'den aşağı kalır yanı olmadığını gösteriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember Me 🥀 RoséKook ✓
Teenfikce[Tamanlandı] Sen gecemde ki yıldızları ve gündüzümde ki güneşi yanında götürdün. Sonunda bana sadece karanlıkta ki bulutlar kaldı. ❥Jeon Jungkook x Park Chaeyoung (Rosé) "Eveything passes aways, but i wish could remember my love to you forever." 🥇#...