Yazar: kjmirem
*1 hafta sonra*
Chanyeol
Ah bugün Aokigahara'dan dışarı çıkacağım ve alfamı bulacağım gün. Ninemin bana artık alfamı bulacağımı söylemesinin üzerinden bir hafta geçti ama bu bir hafta içindeki heyecanım hiç azalmadı.
Aokigahara'dan çıktığımda artık kalbimdeki baskıdan da kurtulacaktım. Acaba alfam nasıl biri? Benimle kalmak isteyecek mi? Aklımdaki soruların bir sınırı yoktu. Ama eğer düşünmeyi bırakmazsam geç kalacaktım. Dün geceden hazırladığım çantamı alarak toplantı alanına doğru yol aldım. Gitmeden önce sürüme konuşma yapacaktım.''Herkes burada mı Kyung?''
Kyungsoo elindeki deftere baktı.
''Evet Yeol. Bütün kurtların yanında tik var. Yani artık başlayabiliriz.''Kürsüye gelip herkese kısaca göz attıktan sonra sözlerime başladım;
''Değerli halkım, sizi buraya neden topladığımı biliyorsunuzdur. Ben Aokigahara'dan dışarı çıkıp alfamı bulacağım. Benim yokluğumda işlere Do Kyungsoo bakacak. Ve sizden isteğim lütfen birlik olup başka sürülere sataşmayın. Beni dinlediğiniz ve başkanınız seçtiğiniz için teşekkür ederim. En kısa zamanda alfamı bulup getireceğim.''
Kalabalıktan alkış seslerine ek olarak uluma sesleri de yükseliyordu. Son kez karşılarında eğildim ve ninemle vedalaşmak için yanına yaklaştım.
''Sadece git ve alfanı bul evlat.''
Gözleri dolmuştu.''Awee sadece alfasını bulmaya gidiyor, başka bir ülkeye taşınmıyor ya.''
Kyungsoo'nun bunu demesi hem ninemi hem de beni güldürmüştü.Sırtımdaki çantamla ormanı yavaşça geride bırakarak uzaklaştım. Umarım bana zorluk çıkartmazdı meleğim.
Baekhyun
Açıkcası bu 1 hafta diğerleriyle aynı geçmişti. Tek değişiklik Jongin'in heyecanıydı.
Ve tam bu sırada Jongin göründü.''Hadi eve gidip hazırlan, akşam seni almaya gelirim.'' dedi ve göz kırparak hızla uzaklaştı.
Jongin hakkıydı. Kütüphaneyi kapattım ve evime doğru yürümeye başladım.
''Ahh ne giymeliyim?!''
Yaklaşık yarım saattir dolabımı karıştırıyordum ama bir şey bulamıyordum. Ya çok salaş oluyordu ya da çok kokoş. Sanırım en iyisi kahve tonlarında olan sweatshirt ve siyah pantolondu. Aynaya bakınca saçlarıma şekil vermeye gerek olmadığını gördüm. Elimi saçlarımın arasına daldırıp dağıttım. Jongin'in gelmesini beklerken telefonda takılacaktım.
Aşağıdan korna sesi yükseldiğinde Jongin'in geldiğini anlamıştım. Kapıyı kilitledim ve asansörün aynasından son kez kendimi kontrol ettim. Jongin arabaya yaslanmış beni bekliyordu.
''B-baek.? En son lise zamanlarında eyeliner çekiyordun. Aman Tanrım... mükemmel olmuşsun.''
Son dakika değişikliği yaparak deri pantolon ve t-shirt giymiştim.
''Hadi gidelim ninii~''
Jongin derince yutkundu ve sürücü koltuğuna geçti.
Panayır alanı bu sene gerçekten büyüktü. Şansımıza o kadar oyalanmadan park yeri bulmuştuk.''Eveet. Önce ne yapmak istersin? Bir planın var mı yoksa benimkileri mi uygulayalım?''
Jongin ve planları... Lise yıllarından beri değişmeyen tek şeydi sanırım.
''Hangisini seçeceğimi biliyorsun. Sen ne planladıysan onu yapalım. Ama ilk pamuk şeker yiyelim.''
Jongin elimi tuttu ve pamuk şeker standına doğru ilerledik.Chanyeol
Evet hissediyorum, kokusu çok yakından geliyor.
Ne yani alfam kalabalık ortamları mı seviyor? İyi o zaman bizim sürüye alışmakta zorluk çekmez. Yani umarım.
Gerçekten yorulmuştum, iki dakika dinlenmem gerekiyordu. İlerideki bank boştu ama tam oturacağım sırada küçük bir adam oturmuştu.
Damarlarımdaki kan akışı hızlanmaya başladı. İşte o zaman anladım. Bu küçük adam benim alfam.
"Hey dev adam siz iyi misiniz? Neden bana öyle tuhaf bakıyorsunuz. Ve sizi bir yerden hatırlıyor olabilir miyim? Evet çok soru sordum üzgünüm yanıma oturmak ister misin-''
''Baekhyun her yerde seni aradım. Nereye kayboldun birden?''
Baekhyun... onun adı Baekhyun! Alfamın Baekhyun olması için ne tür bir iyilik yaptım acaba..?
''Sana yorulduğumu söylemiştim nini. Bak bende bu adamla konuşu-''
Lafa girmemin zamanı gelmişti..
''Adım Chanyeol ve bu esmer adam senin sevgilin mi?''Baekhyun bir bana bir de esmer adama bakarak derince kahkaha attı. Gülüşü bile çok güzel...
''Hayır Chanyeol. O benim en iyi arkadaşım. Adı Jongin."
Sanırım bu Jongin denen adamın benim meleğimde gözü vardı. Baek onu arkadaşım diye tanıtınca yüzü düştüğüne göre başka bir açıklaması yoktu.
''Memnun oldum Chanyeol.''
Kısa bir baş selamıyla onu onayladım.
Şimdi nasıl ona alfam olduğunu açıklayacağımı düşünüyordum. Bu esmer adam buradayken bu imkansızdı.
Ben düşüncelerle boğuşurken bir ses beni düşüncelerimden kopardı.
''Bizimle takılmak ister misin Chanyeol?''Ve evet alfalık bağları yine duruma el atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aurora || Chanbaek
FanfictieCherokee efsanesi içimizdeki iki güç arasında meydana gelen savaşı anlatır. Daha parlak ve asil tarafımız olan beyaz kurt ile karanlık tarafımız siyah kurtun arasındaki çatışmadır. Bu iki hayvan, iki karşıt gücü sembolize eder. Efsaneye göre bir de...