11. Netty

84 5 0
                                    

Ik kan het niet geloven! Die huisvrouw, Netty, kijkt in elke kast! Niet normaal! Vandaag was ik een dagje vrij. Weet je waarom? Het was AH1d dag. Dat betekent dat dan mijn hele klas vrij is. Morgen is het Aah1E dag. Gisteren was het AH1c dag! Hoe komt het bestuur op dit idee? Goed, het is wel leuk, maar toch. De brugklassen zijn van AH1a tot AH1h. Ik snap het niet van het bestuur. Ze willen toch dat kinderen veel leren?
Maar ja, dit hoofdstuk ging het over Netty, en niet over de brugklasdagen. Er zijn ook tweedeklasser dagen en derdeklasser dagen. Eigenlijk gewoon elk jaar 1 dag als je hier op school zit.
Hè, bah! Nu begin ik weer over de brugklasdagen enz. Aaarghh, wat vervelend!
Goed, ik ga me nu alleen nog maar concentreren op...............waar wou ik het ook al weer over hebben? Ach, ik heb het wel even over Netty. Ja! Dat was het! Daar wou ik het over hebben! Netty is 45 jaar oud, ze heeft een man, Klaas. Klaas is 50 jaar en superaardig! Maar mijn eigen vader en opa's zijn het liefste! Ik heb nog al mijn opa's en oma's. Klaas is dus 50 jaar. Samen hebben ze drie kinderen; Frank, Marie en Lisa. Frank is 20, Marie 15 en Lisa 14 jaar. Nog meer interessante informatie? Nee, ik dacht het niet! O, ja! Ze is er alleen op zaterdag en zondag niet. Dan wil ze weekend vieren, maar dat snap ik ook wel weer.

Een verzorgpony en veel problemenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu