פרק 7

546 13 1
                                    

נקודת מבט אליסון

״נו קורה!״ אני צועקת עליה והיא לא מתייחסת אליי, היא ממשיכה לשחק במשחקי וידאו האלה שלה ואני מגלגלת עיניים ״משעמם לי!״ אני מתעצבנת עליה ״שנייה בייבי..״ היא אומרת ואני מגלגלת עיניים שוב, אני מתקרבת אליה ומתיישבת עליה ״אליסון!״ היא אומרת ואני מעיפה את השלט שלה לצד ״משעמם לי!, תתייחסי אליי!״ אני אומרת והיא צוחקת והופכת אותנו, היא מנשקת את השפתיים שלי ואני מנשקת אותה בחזרה ״יום אחד אני אשבור לך את המשחק הזה!״ אני אומרת והיא צוחקת ״מה בא לך לעשות?״ היא שואלת ״אותך״ אני אומרת והיא מושכת אותי מהמיטה ״בואי נלך לבריכה״ היא אומרת ואני קופצת לה על הגב ״תרימי אותי״ אני אומרת והיא צוחקת.






אני מסיימת להתקלח ושמה מסיכת פנים ״מה יש לך על הפרצוף?״ קורה שואלת בזעזוע ואני מחייכת אליה ״מסיכה, וגם את שמה עכשיו״ אני אומרת והיא מגלגלת עיניים ״אין שום סיכוי בעולם שאני נותנת לך לשים לי את הדבר הזה על הפנים״ היא אומרת ואני צוחקת ומסתכלת עליה.



״הגענו..מה יש לך על הפנים?״ זאק אומר לקורה על המסיכה ששמתי לה ״מסיכה! תעזוב אותה!״ אני מתעצבנת עליו והיא יושבת בפרצוף כועס.

אני מורידה את המסיכה וקורה אחריי ״בואי לארוחה עם ההורים שלי״ היא אומרת ואני מסתכלת עליה ״מתי?״ אני שואלת ״מחר״ היא אומרת ואני נצמדת אליה ״ואם הם לא יאהבו אותי?״ אני שואלת אותה והיא מגלגלת עיניים ״לא מעניין אותי מה הם חושבים״ היא אומרת ואני צוחקת ״אני אבוא״ אני מוסיפה ומניחה נשיקה על השפתיים שלה ״יופי״ היא אומרת ואני מחייכת.




נקודת מבט קורה

אני מנסה להרגיע את עצמי ומסתכלת במראה, העיניים שלי חוזרות למצבן הטבעי ״לא מצליחה לשלוט בזה?״ זאק שואל ואני מסתכלת עליו מהמראה ״לא..״ אני אומרת ״מחר תדברי עם אמא ואבא, הם ידעו מה לעשות״ הוא אומר ואני מהנהנת.


אני נכנסת לחדר שלי ולובשת שורט קצר ונשארת בחזייה, אליסון רדומה במיטה שלי ואני מחייכת ונכנסת למיטה ״קומי בייב..״ אני לוחשת לה ומנשקת את הצוואר שלה ״ממ..?״ היא ממלמלת בעייפות, אני נכנסת מתחת לשמיכה ומנשקת את הבטן שלה ״בייבי עוד סיבוב? אני גמורה..״ היא אומרת ואני צוחקת ״נו קטנה, תני לי להרגיש אותך״ אני מבקשת ממנה והיא מלטפת את הצוואר שלי, אני מורידה את החולצה שלה, והיא מסתכלת עליי מלמטה, אני מורידה את החולצה שלי והיא מנשקת אותי ומלטפת את הגב שלי, הטלפון שלי מצלצל ואני מתנתקת ממנה ״מ..מה?״ היא שואלת בעצבים ואני עונה לטלפון ״אמא״ אני אומרת ״אתן מגיעות מחר?״ היא שואלת ״כן״ אני אומרת ״לכי זדייני עכשיו!״ היא מתעצבנת עליי ומתכסה בשמיכה ״טוב נדבר״ היא אומרת ואני מנתקת ״בייבי..״ אני לוחשת והיא דוחפת אותי ״זין אני קמה עכשיו..״ היא אומרת ואני מגלגלת עיניים ״טוב תני לי להתכרבל איתך לפחות״ אני אומרת והיא נצמדת אליי ואני מחבקת אותה מאחור.

When the moon is full..Where stories live. Discover now