פרק 4

595 16 1
                                    

נקודת מבט אליסון

אני מכניסה את המחברת שלי לחוקר ומסתובבת ״פאק מטומטמת! נבהלתי״ אני אומרת כשאני רואה את קורה צמודה אליי והיא צוחקת ״זה לא מצחיק!״ אני צועקת עליה והיא מושכת אותי אליה מהאגן שלי ״סתמי כבר, תעשי שימוש אחר עם הפה שלך״ היא אומרת ואני צוחקת ומנשקת אותה, היא מעמיקה את הנשיקה בנינו , אני מניחה את היד שלה על הישבן שלי ״ואת צריכה לעשות שימוש אחר בידיים שלך״ אני אומרת והיא צוחקת ״קורה״ אני שומעת את זאק והיא מתנתקת ממני ״מה?״ היא שואלת ״תבואו היום לקתרין״ הוא אומר ואני מחייכת ״אין בעיה״ אני אומרת ״היא אמרה שאת יכולה להביא את סטייסי״ הוא אומר ואני מהנהנת, הוא מתרחקת ממני ״ איפה היינו?״ אני שואלת ומושכת אותה מהחולצה אליי והיא מתנתקת ממני ״מה?״ אני שואלת ״אם כמה שאני אוהבת לנשק אותך, אנחנו באמצע במסדרון״ היא אומרת ואני מרימה את התיק שלי מהרצפה ואנחנו מתקדמות לכיוון החצר.





אחרי הישיבה אצל קתרין:

״לא״ קורה אומרת ואני מגלגלת עיניים ״נו!״ אני צועקת עליה והיא צוחקת ״לא, לא משנה מה תעשי לא יגרום לי ללבוש את הפיגמה הזאת״ היא אומרת ואני מסתכלת עליה במבט מפחיד.



״תראי איזה חמודה את!״ אני אומרת כשהיא לבושה בפיגמת ואנזי ״אני נראת מטומטמת״ היא אומרת ונשכבת על המיטה, אני מתיישבת עליה והיא מסתכלת עליי ״תפסיקי״ אני אומרת והיא צוחקת והופכת אותנו ״לא יודעת איך את מצליחה לגרום לי לעשות את הדברים האלה״ היא אומרת ואני מחייכת ״מה יש לומר? אני מיוחדת״ אני אומרת והיא מגלגלת עיניים ״אל תעופי על עצמך״ היא אומרת ואני נותנת לה מכה שמעיפה אותה למיטה ״אח!״ היא אומרת ״זה לא היה כזה חזק אפילו יא גרועה אחת״ אני אומרת ״אלוהים זה כואב...״ היא אומרת במשחק מוגזם ״אני לא אשרוד״ היא מוסיפה ״אפשר נשיקה אחרונה לפני המוות שלי?״ היא אומרת ואני מניחה נשיקה על השפתיים שלה ״קומי מטומטמת צריך ללכת להביא את סטייסי״ אני אומרת והיא קמה מהמיטה ״איפה הבגדים שלי?״ היא שואלת ואני צוחקת ״את באה ככה״ אני אומרת והיא זורקת אותי למיטה ״אם אני לובשת את זה גם את לובשת את זה״ היא אומרת ואני מגלגלת עיניים.



״אני לא מאמינה שגרמת לי ללבוש את הדבר הזה״ אני אומרת והיא צוחקת ״תראי איזה חמודה את״ היא מחקה אותי ואני נותנת לה עוד מכה ״אלי!״ סטייסי צועקת ואני מחייכת אלי ״למה את לבושה בפיגמה?״ היא שואלת ואני מחייכת ״סתם אני וקורה חיכינו לך כדי לעשות מסיבת פיגמות״ אני אומרת וחוגרת אותה ״היי קורה!״ הי אומרת ומנופפת לה ״היי קטנה״ היא אומרת ״חשבתי שאני קטנה״ אני אומרת והיא צוחקת ״את קטנטונת, חוץ מזה תפסיקי לקנא״ היא אומרת ואני נותנת לה עוד מכה ״תעצבני אותי שוב ואני מעיפה אותך מהדלת״ אני אומרת ״אלי! אמרת שזה אסור להרביץ״ סטייסי אומרת ״את צודקת סליחה״ אני אומרת ״חכי חכי״ אני לוחשת לה והיא צוחקת.



When the moon is full..Where stories live. Discover now