פרק 8

569 17 4
                                    

נקודת מבט אליסון

קורה מעיפה ממני את הגקט ואני צוחקת בזמן שהיא מנשקת אותי ״זאת הפעם השלישית היום״ אני אומרת והיא מרימה אותי ״את מחרמנת אותי כל כך״ היא אומרת בסקסיות וזורקת אותי למיטה, היא מורידה את הנעליים שלה ועולה מעליי, השפתיים שלה פוגשות את שלי ואני פותחת את החגורה שלה, אני מעיפה ממנה את החולצה וחושפת את השרירים הסקסים שלה, היא מורידה ממני את שאר הבגדים והידיים שלה יורדות לתחתון שלי, היא מעיפה אותו ממני ואני מושכת אותה לעוד נשיקה, היא נכנסת בין הרגליים שלי ואני מריגשה משהו נכנס אליי, אני מסתכלת ורואה שהיא עם חגורת דילדו, אני גונחת והיא מנשקת את השפתיים שלי שוב, אני מעמיקה את הנשיקה בזמן שהיא יוצאת ונכנסת אליי, היא תופסת בקיר ומתיישבת עליה, היא ממשיכה לחדור אליי ואני והיא גונחת ביחד בקולי קולות ״קורה! נמאס לשמוע אותך מזדיינת!״ אני שומעת צעקה מבעד לקיר וקורה מגלגלת עיניים ״מליסה! לכי תזדייני! גם לי נמאס לשמוע את הגברים שלך עולים אלייך!״ היא צועקת ואני מרביצה לה ״די!״ אני אומרת וצוחקת ״צודקת היא לא מעניינת..״ היא אומרת בהתנשפות וממשיכה לזוז בתוכי ״אוי אלוהים״ אני גונחת והיא תופסת בישבן שלי וסוחטת אותו, אני מלטפת את העורך שלה תוך כדי שאני מנשקת כל אינץ מהשפתיים שלה ״אני קרובה..״ אני לוחשת לה והיא משכיבה אותי בחזרה, היא משחקת עם הדגדגן שלי תוך כדי שהיא ממשיכה לחדור אליי ואני תופסת במצעים ״פאק אל תפסיקי...״ אני גונחת והיא מנשקת את הצוואר שלי, אני מרגישה את האורגזמה שלי מגיעה ואני שורטת את הגב של קורה ״פאק כן!״ אני גונחת כשאני גומרת והיא ממשיכה לזוז בתוכי כמה שניות ״אוי זה היה טוב כל כך..״ אני אומרת בהתנשפויות והיא מחייכת ״ככה זה שאת עושה סקס עם ערפדית ואשת זאב אה?״ אני מוסיפה והיא יוצאת ממני ״את נהנת מלצחוק על זה אה?״ היא אומרת ותופסת את הידיים שלי ״אולי״ אני אומרת והיא צוחקת ״יש לך מזל שאת מוצאת חן בעיניי״ היא אומרת ואני מגלגלת עיניים.





אני מוצאת מהחדר לבושה בחולצה של קורה במכנס קצר, זאק יושב במטבח ביחד עם קתרין ואני משלבת ידיים כדי להסתיר את הפיטמות שלי ״היי״ אני אומרת ומתקדמת לכיסא, אני לוקחת את הגקט של קורה וסוגרת אותו ״היי, באתי לקחת את הרכב של קורה רק״ הוא אומר והיא יורדת במדרגות לבושה בגושט וחזייה ״קח״ היא אומרת וזורקת לו את המפתח, אני מסתכלת על קתרין ורואה סימני נשיכה ״קתרין, מה קרה לך בצוואר?״ אני שואלת והיא מסתכלת על זאק ״קורה תסביר לך״ הוא אומר וקורץ, היא מסתכלת עליו בפרצוף עצבני והם יוצאים, אני מסתכלת עליה בשאלה ״הגקט שלי יפה יותר עלייך״ היא אומרת וקורצת לי ״אל תעבירי נושא!״ אני נוזפת בה והיא מגלגלת עיניים בייאוש ״זה שזאבים או ערפדים עושים סקס אז כשהם נושכים, הם מסופקים יותר, האורגזמה שלהם הרבה יותר טובה ויש לזה השפעה על המערכת יחסים״ היא מסבירה לי ״למה אף פעם לא עשית את זה?״ אני שואלת והיא מסתכלת עליי ״ככה, אני לא לוקחת את הסיכון, אם אני לא אצליח להפסיק?״ היא אומרת ואני מחבקת את הצוואר שלה ״אני סומכת עלייך״ אני אומרת ״אני יוצאת להביא את סטייסי״ אני מוסיפה ולוקחת את המפתח של האוטו שלי.



When the moon is full..Where stories live. Discover now