10.

434 61 73
                                    

Yorgun yüzüyle her gün olduğu gibi dışarı çıktı genç adam.

Yaşça gençti belki ama son bir yılda yaşadıkları onu elli yaş yaşlandırmıştı sanki.

Sevdiği kadının mezarına gitti.

"Çok özledim seni." dedi ellerini çiçeksiz kalmış toprağın üzerinde gezdirirken.

Adamın gözyaşları toprağı ıslatıyordu.

Sevdiği kadının öldüğü gün ki gibi o günde yağmur yağıyordu.

"Yanına gelsem Çiçeğim," dedi yağmur saçlarını o gün ki gibi ıslatmaya devam ettiğinde.

"Kızar mısın bana?"

İki saat kadar mezarlıkta durduktan sonra sevdiği kadına evlilik teklifi ettiği sahile gitti adam.

O günden tek fark vardı şimdi.

Adam yalnızdı.

Sevdiği kadını kaybetmişti.

Çiçeği' ni kaybetmişti.

"Bay Merkür, Çiçeği' ni çok özledi."

Şimdiki gün, o günü çok iyi hatırlatıyordu adama.

"Kalbimi ben sana kapattım."

Altında oturduğu Haliç Metro Köprüsü' ne baktı. Üzerinden geçen metroların sesleri yüksek sesle gidip gelirken yavaşça ayaklandı.

Köprünün üzerine çıktı.

Köprüdeki yürüme yolundan, aşağısında kalan su seviyesi yükselmiş denize baktı.

Aniden gelen cesaretle tırabzanların deniz dışarda kalan tarafına geçti.

Deniz artık bir adım aşağısındaydı.

Bu demek oluyordu ki, Çiçeği' yle arasında artık bir adım kalmıştı.

Ne olduğunu idrak edemeyen köprüdeki birkaç insan, genç adamı durdurmak için hızla ilerlediler.

Ama çok geçti.

Genç adam, içindeki cesaretin korkuya dönüşmesine izin vermeden bir adımlık mesafeyi kapatmıştı.

Aşağıdaki denizden bir ses yükselirken, adamı durdurmak isteyen insanlar aşağıya baktılar.

Su seviyesi yükselmiş Marmara Denizi' nde adamın kurtulma ihtimali mucizeydi.

İki saatlik arama sonucunda genç adamın cansız bedenine ulaştı ekipler.

Belki de çoktan kavuşmuştu Bay Merkür Çiçeği' ne.

çiçeğim•texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin