Tini den
-dırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! !
Olamaz saat sabahın 7 si of okula geç kalmışım...hemen çantamı toparlayıp evden çıkıyordum ki annem seslendi .Bu ara da annemin adı esmeralda babamın ki de German .
Es:dur dur kahvaltı yapmıycak mısın?
Ti:yokkkkk çok çok geç kaldım.okulda bir şeyler yerim.
Es:iyi tamam.
Ti:babama selammmm.
Ger:selammmm.
Jorge den
Of gene geç kalmışım.direk çantamı toparlayıp evden çıkarken annem yani Angie bana kahvaltı yapmamı söyledi ama hiç Zamanım yoktu.ve evden direk çıktım.
Tini ve Jorge den
Tam yürüyordum ki elimde telefon cebime koyduğum an biriyle çarpıştım ve kitaplarımız yere düştü.Aramızda tam olarak 2 3 cm. Vardı.
Tini den
OMG o yeşil gözler cidden beni benden alıyor.Sen çok yakışıklısın.Herneyse ikimizde yolumuza devam.
.........
Inanılır gibi değil çocukla aynı sınıfa düştük ha bu arada bugün okulun ilk günü.Teneffüste onun yanına gittim.
Ti:merhaba yolda olanlar için üzgünüm bide senin bu sınıfa düştüğünü bilmiyordum.ha bide ben Tini der ve elimi uzatırım.of aptalmıyım ben neden o benim yanıma gelmediii?
Jorge den
Offfff o güzellik yanıma gelip benimle tanışmak mı istedi?tamam bayılabilirim.
Jo:ben de Jorge açık çası seni burada görünce çok sevindim der ve elini tutarım .ve sarılırız.
Ti:okula hoşgeldin ...
Jo :annemin okulu burası ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİZLİKKK (Jortini)
RandomGene martina ve Jorge nin hikayesi ama bu sefer konu tamamen farklı ve kesinlikle (yanii benim görüşüm)hoşunuza gidecek .Inşallah siz de okurken zevk alırsınız....