Evden hâlâ dışarı çıkmamıştım. Ben evdeyken annem hemen babamı çağırmıştı,babam annemle konuşurken bana döndü ve
" Niye böyle yapıyorsun fıstığım?"
Ben cevap vermek istemiyordum sadece benden uzak durmalarını ve her an saldırabileceğimi anlatmaya çalışıyordum. Marla yanıma geldi ben ona birşey yapmamıştım çünkü Marla'da benim gibi saldırgan olmaya başlamıştı. Annem beni sakinleştirmeye çalışırken babamda ne yapacağını şaşırmış bir şekilde bekliyordu.
Ben kendimi kaybettim ve sehpanın üzerinde duran vazoları tek tek yere attım. En sonunda dayanamadım ve çığlık attım, hemen odama koştum. Oradaki bütün tablolarımı yere atıp kırdım, nefes nefese kalmıştım. Kendimi hastanede buldum annem doktora bana ne olduğunu anlatıyordu"Doktor bey kızım bir anda çıldırdı her şeyi kırdı ve bize saldırdı en sonda dayanamayıp bayıldı."
Bende o sıra kaçmaya çalışıyordum ,beni bir sedyeye zincirlemişlerdi. Doktor geldi bana ne olduğunu anlamak için bana bir sürü soru sordu tabi benim cevaplarım çığlık ve garip sesler oldu. Doktor anneme adımı sordu, annem adımı söyleyip geri çekildi.Doktor bana
"Hera lütfen sakin ol."
Tamam diye bir ses çıkardım ama hâlâ sakin olamıyordum. Sanırım bu süreçte 15 defa bayılmışımdır,bana binlerce soru sordular. Ben hiç bir zaman soruları dinlememişliğim yoktur ama bu soruları dinlemedim. Artık dayanamadım Marla yanıma geldi doktor Marla'ya baktığında şok oldu. Çünkü Marla'nın kuduz aşısı yapılmamıştı.Doktor hemen beni sakinleştirip koluma baktı kolumda Marla'nın dişinin izi vardı. Şaşırmıştım ve o şaşkınlıkla bayılmıştım.
Herkese yeniden merhaba umarım hikayemi beğenmişsinizdir bir dahaki bölümde neler olacağını tahmin edip yorumlara yazabilirsiniz ve Şehir Ötesi adlı kitabıda okumayı unutmayın HOŞÇAKALIN 👋 ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🖤TEHLİKELİ SEVGİ🖤
Teen FictionHERA'YA YENİ BİR KEDİ ALINIR,AMA KEDİNİN BAZI SORUNLARI VARDIR.....