~2. Bölüm~

20 3 2
                                    

Aklımdaki bütün soruları bir kenara bırakıp kedime bir isim düşünmeliydim.Sonunda 2 tane isim buldum Minnoş veya Marla ikisinden birini seçmek zorundaydım. En sonunda İnstagramda bir anket başlatmaya karar verdim.

HeraKeskin kedimin ismi sizce ne olsun??

MARLA. ? MİNNOŞ

Yorumların çoğunluğu Marla'yı seçmişti. Bende ona çok yakıştığını düşündüm, ama gerçektende yakışıyordu. Yorumlardan biri dikkatimi çekmişti, hemen okumaya başladım.

" biz niye seçiyoruz sen seçsene bizim kedimiz mi??"demişti.

Çok sinirlendim , sinirimi kontrol edemiyordum.Ama Marla'yı okşadığımda sinirim geçiyordu.Neden bilmiyorum ama bu bana huzur veriyordu, en sonunda kendimi dayanamayıp uykuya dalmış şekilde buldum.
Uyandığımda direk Marla'nın yanına gittim, onunla oyun oynadım. Oyun oynarken yanlışlıkla Marla'nın dişleri battı. Dişleri
battığı an "aahh" diye inlemem bir oldu. Hemen annem odama gelip ne oldu diye sordu.
Bense hiçbirşey yokmuş gibi "birşey yok anne sadece Marla bir anda önüme çıkınca korktum" dedim. Sonra tamam diyip gitti, gittiği an hemen yarabandı alıp yapıştırdım.Çok acıyordu ama kimseye belli etmemeye çalıştım.
Ertesi gün çok saldırgandım, annem bana ne olduğunu düşünüyordu. Bana

" Hera kendine gel napıyorsun neden tabağı kırdın!??"

Bende hiç konuşmadan annemin üzerine yürüdüm çok korkmuştu.Neden korkmasın ki
onun biricik kızı saldırgan birine dönüşmüştü.

" Çok korkunçsun biliyorsun değil mi?"

Bende hayır anlamında kafamı salladım. En sonunda annem dayanamayıp dışarı çıktı. Ben hala evden çıkmamıştım çünkü daha yapacağım şeyler vardı...

Herkese yeniden merhaba şimdiden birdahaki bölümler için iyi okumalar lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ve Şehir Ötesi adlı kitabıda okumayı unutmayın HOŞÇAKALIN...❤️

🖤TEHLİKELİ SEVGİ🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin