'' Evet bay Jeon istediğiniz her şeyi aldım.''
Elleri kalçasında gezerken beline doğru çıktı ve Taehyung'u kendisine doğru çekti.
Taehyung kalçasını sert alete yasladığında inlememek için dudaklarını sıktı. Tae elindeki listeye bakıp eksik bir şey olmadığını belirttiğinde Gguk dudaklarını Taehyung'un boynunda gezdirmeye başlamıştı.
Dudakları Taehyung'un boynu boyunca bir yol çizerken dudaklarını çekerek dilini ekledi. Dili ve dişi eş saniyelerde Taehyung'un boynunda iz bırakırken Tae inleyerek kafasını yana attı. Bu daha fazlasını istediğini belli eden bir hareketti.
Gguk'un dudakları daha da aşağıya inmeye çalıştığında kapı çalınmaya başladı. Gguk ve Taehyung hızla kendilerini toplayarak normal hallerine geldiler ve Gguk masasına doğru ilerledi.
Gguk kapının önündeki kişiyi içeriye gelmesini söylediğinde içeri giren kişi Jungkook'un nişanlısı Rose'du.
Rose, Gguk ve Taehyung'a gülümsedikten sonra boğazını temizleyerek konuşmaya başladı.
'' Gguk'cum Jungkook nerede?''
'' En son sabah gördüm onu Rose Bilmiyorum.'' taehyung biraz kibirlenerek konuşmaya dahil oldu.
'' Bay Jeon'ın işleri olduğu için çıkması gerekti. Bunun hakkında kimseye bilgi veremem.''
Jungkook, Tehyung ipleri eskittiği için yeni ipler almaya gitmişti ve elbette Taehyung bunu onun nişanlısına söyleyemezdi.
Rose Jungkook'u bekleyeceğini söyleyerek dışarıya çıktığında Gguk ayağa kalktı ve Taehyung'un dudağına sert ve şehvetli bir öpücük bıraktıktan sonra Rose'un yanına geçti.
*******
Büyük mekanın içinde sadece bir kaç kişi vardı ve Taehyung'un heyecandan elleri terlemişti.
!!!M!!!
Gguk onu çatal alma bahanesiyle masanın altına sokmuştu ve şimdi de kendisine blow job yapmasını istiyordu. taehyung da bunu yapmak istiyordu fakat yakalanmaktan ölesiye korkuyordu.
Gguk pantolonunun birazını sıyırmış ve Taehyung için yeterince yer açmıştı. Taehyung Jeongguk'un aletini kavrayarak avucunun içine aldığında Gguk bakışlarını masada sabit tutmakta zorlandı.
Taehyung Gguk'un aletini eli içinde hareket ettirdikten sonra yavaşça ağızının içine almaya başladı.
Gguk Taehyung'un sıcak ve dar ağızının içindeyken inlememek için dişlerini dudaklarına geçirdi. Ah bu çocuk ve yetenekleri....
Taehyung Gguk'un aletini lolipop yalarmış gibi emer ve yalarken Gguk elini alta sokarak Taehyung'un saçlarına attı.
Kendisine daha da bastırdığında Taehyung Gguk'un tamamını ağzına almakta zorlandı. Taehyung hızla Gguk'u emmeye devam ederken konukları tek tek içeri giriyorlardı.
Gguk gelmek üzeriydi ve Taehyung'un dokunulmaya ihtiyacı vardı. Gguk küçük bir tıslamayla kendisini Taehyung'un ağızına bıraktığında Taehyung hepsini yutup geri çekilerek ağızını elinin tersiyle sildi.
Yerdeki çatalı alarak dışarıya çıktığında dudakları şişmiş ve saçları fazlasıyla dağılmıştı. Ek olarak da fazlaca şişmiş bir alete sahipti.
Masada ki insanlardan izin alarak lavaboya gittiğinde kendini direkt boş bir kabine attı. İçerisi birbirinden soylu iş adamları ile doluyken önünde koca bir şişlikle gezmek istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOME of LOVE ✓
FanfictionTaehyung patronlarını fazlasıyla seviyor. Patronları da Taehyung'u fazlasıyla seviyor. * Aşırı derecede yoğun smut içerir rahatsız olacak kişilerin okumaması önemle rica edilir!! Fuckbuddy den Aşka doğru uzanan bir yolculuk Fem: Taehyung Mini fic. ...