14

3.6K 204 14
                                    

Sabahın erken saatlerinde kapının alacaklı gibi çalınmasıyla uyandı Taehyung. 

Taehyung uyandıktan sonra üstüne bir sabahlığını geçirip kapıya doğru koşturdu. Kapıyı açınca anında iki kola sıkıca ona sarılmıştı. Bir süre sonra sarılan benden sarılmayı bırakırken bu sefer de ikinci kişi sarıldı. İkinci kişide sarılmayı bitirdiğinde geri çekildi ve nihayet Taehyung iki kişinin yüzünü gördü. Taehyung tam konuşacakken Jeongguk söze girdi.

'' Bizi bırakıp gittin sandım güzelim.'' dedikten sonra Taehyung'un dudağını öpüp geri çekildi. Gguk çekildikten sonra Kook'da Taehyung'u öptü. Taehyung şaşkınlığını attığı zaman konuşmaya başladı.''

'' .Hadi burada durmayalım da içeriye geçelim.'' Taehyung önden ikizler arkada olacak şekilde içeriye geçtiler.  

İlk önce koltuğa ikizler oturdu ve Taehyung'u kucaklarına çektiler. Taehyung'u yan şekilde Jungkook'un kucağında otururken bacaklarını da Gguk'un kucağına uzatmıştı.  Gguk elinin birini kaldırmış Taehyung'un yanağını okşarken Kook ise Taehyung'un saçına öpücükler konduruyordu. Taehyung'da akşam atmış olduğu mesaj'dan sonra biraz utanıyordu sonuçta ikizlerden hoşlandığını söylemişti. Bir süre daha böyle geçtikten sonra Jungkook konuşmaya başladı

'' Demek bizden hoşlanıyorsun.'' Tahyung gözlerini kucağındaki ellerine indirip kafasını evet anlamında salladı. Gguk ise yanağındaki eliyle Taehyung'un kafasını yavaşça kaldırdı ve göz göze gelmelerini sağladı.

'' Cevabı tam anlamadım tekrar mı söylesen '' dedi. ve sırıttı. Taehyung'un kızarmaya başlayan yanağını ısırmak istiyordu.  Taehyung derin nefes aldı ve kafasını biraz yana çevirerek ikisiyle de göz teması kurduktan sonra konuşmaya başladı.

'' Evet. Hem de çok hoşlanıyorum. Bu ne zaman oldu bilmiyorum ama sizin yanınızda kendimi çok mutlu ve huzurlu hissediyorum aynı zamanda da güvende hissediyorum.''   Jungkook kafasını eğip Taehyung'un dudağını uzunca öptükten sonra geri çekildi.

'' Bizde seni çok seviyoruz ve sana aşığız.'' dedi Gguk ve Taehyung'un konuşmasına izin vermeden dudağına yapıştı o dan uzunca Taehyung'un dudağını öpüp geri çekildi.

'' Nasıl yani. Siz bana mı aşıksınız?''  İkizler başını salladı ve ikisi de aynı anda konuşmaya başladı.

'' Bizimle Sevgili olur musun Taehyung?''  Taehyung şaşkındı sonuçta patronlarının da kendisine aşık  olduğunu beklemiyordu.

'' Emin misiniz?'' Kook kısaca taehyung'un dudağını öpüp konuşmaya başladı. 

'' Evet. Bebeğim çok eminiz uzun zaman önce senden hoşlandığımızı kabul etmiştik. Aslında daha önce teklif edecektik ama benim nişanlılık sözleşmemin bitmesini bekledik. Zaten oda dün bitti. O yüzden annemgilin yanına gitmiştik. Artık hayatımı özgürce ve seninle yaşayabilir.''

Taehyung'un gözleri dolu doluydu. Taehyung ikisine de sıkıca sarıldı ve ikisinin de kokusunu için çekti. Taehyung çok mutluydu. Taehyung geri çekildiğinde Gguk konuşmaya başladı.

'' Eee Bizimle sevgili olurmusun.'' Taehyung başını salladıktan sonra İlk Gguk'un sonra Jungkook'un dudağını öpüp geri çekildi.

''Evet evet olurum.'' Taehyung ikizlere tekrar sarıldı. Ayrıldıklarında Taehyung İkizlerin ortasında koltuğa oturdu ve sağ omzuna Jungkook kafasını koydu Sol omzuna da Gguk kafasını koydu. İki elinide ikizler tutuyordu. Bir süre öylece durup dinlendiler.

Aradan 15 dakika geçtikten sonra Jungkook konuşmaya başladı.

'' Gerçekten gidecek misin. Gitmesen hep burada dursan olamaz mı?'' Taehyung gözünü açıp ikizlere baktı ikisi de dudağını büzmüş üzgün gözlerle kendisine bakıyorlardı. Taehyung ikisinin de saçını öpüp konuşmaya başladı.

'' Gitmek zorundayım çünkü diplomamı almam lazım. Normalde diplomamı aldıktan sonra  Daegu'da bir işe başlayacaktım. Ama şimdi farklı şimdi iki tane sevgilim var ve onların yanında olmam gerek. O yüzden sadece birkaç günlüğüne gidip geleceğim.''  İkizler bundan pek memnun olmasalar da bir şey demeyip tamam anlamında kafalarını salladılar. 

'' Geldikten sonra şirkette stajer değil de normal bir çalışan olarak başlarsın olur mu?''  

'' Olur.'' Taehyung Gguk'un sorusuna cevap verip ayağa kalktı. 

'' Hadi kalkın bakalım birlikte kahvaltı yapalım 2 saate havaalanında olmam lazım.''  İkizler de ayağa kalkınca birlikte mutfağa geçtiler.

**********

**********

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Iyi ki Doğdun Güneşimiz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Iyi ki Doğdun Güneşimiz. 💛💛💛

Doğum Günün Kutlu Olsun.💜🐿💜

HOME of LOVE ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin