11

3.9K 209 54
                                    

İkizler geçen hafta Taehyung'u lunaparka götürmüşlerdi. Şimdi ise  birlikte karaoke'ye gelmişlerdi

Taehyung eline aldığı mikrofonu sıkıca tutarken İkizler onu hayranlıkla izliyorlardı.

Taehyung'un seçtiği şarkı ' winter bear' dı. ve  Şarkıyı söylemeye başlamıştı.

O mavi bir papağan gibi görünüyor.Bana doğru uçar mısın?Biraz istiyorumGüzel bir gün, güzel bir gün, güzel bir gün

Gözlerini ikizlerden ayırmıyordu.

Bir kış ayısı gibi gözüküyorÇok mutlu uyuyorsunSana diliyorumİyi geceler, iyi geceler,iyi geceler

İkilinin gülümsemesi büyüdü.

Yüzünü hayal ediyorumBana merhaba derkenSonra tüm kötü günlerBana hiçbir şeymiş gibi geliyor Seninleyken

İkizler Taehyung'a bakarken nefeslerinin kesildiğini hissediyorlardı. Ona çıkma teklifi etmelerine çok az kalmıştı.

Taehyung şarkıyı bitirdikten sonra yavaşça yerine geçti. Şimdi şarkı söyleme sırası ikizlerdeydi. İkizler sahneye çıkınca ' Euphoria' şarkısını söylemeye başladılar. İlk kısmı Kook söylemeye başladı.

Mutluluk Şimdi elimi tutBenim mutluluğumun sebebi sensinMutlulukMutlulukŞimdi kapıyı kapatSeninle birlikte olduğum zaman Ütopya'dayım

Taehyung Kook'un sesisi duyunca inanamadı sesi çok mükemmeldi gözlerini ikizlerden alamıyordu. Kook birinci kısmı bitirince Gguk söylemeye başladı.

O silinmiş gök kuşağı gibi bir rüya aramaya gittin mi?Tek bir şey kaderden farklıdırYaralı bakışların benimle aynı yere bakıyorLütfen hayallerinde kalUzaklardaki Okyanusun sesini duyuyorumBir rüyanın karşısında, ufuktaDaha net olan o yere gidiyorumŞimdi elimi tutBenim mutluluğumun sebebi sensin

Gguk'un ve Kook'un ağızlarından dökülen notalar onun nefesini keserken kafasını yavaşça aşağıya eğmişti.  Utanmıştı. Yanakları hafifçe kızarmaya başlamıştı. Gguk onun bu haline kahkaha atmak istedi. Bu zamana kadar denemedikleri fantezi kalmamıştı ve Taehyung şarkı sözüyle utanmış mıydı ?  O çok tatlıydı.

İkizler şarkıyı bitirdiğinde gülümseyerek Taehyung'un yanına geçtiler.  

Gecenin ilerleyen saatlerinde üçü de yeterince kafayı bulmuş sayılırlardı. Üçü de yalpalaya yalpalaya taksiye binmişler ve Jeonların evine gitmişlerdi.

************

Led ışıklar karanlık alanı aydınlatırken Taehyung sahnede rap yapan  Rm'e eşlik ediyordu. Diğer grup üyeleri de dans ederek şarkılarını söylüyorlardı. İkizler Taehyung'u kırmayıp onu sevdiği grup olan BTS'in konserine getirmişlerdi.

Taehyung elindeki renkli topu sallayarak eşlik ediyordu ve heyecandan kalbi çıkmak üzereydi.

***********

Konser sona erdiğinde Taehyung'un sağ elini Gguk sol elini de Kook tutmuş ilerliyorlardı. Bu saatte yemek yiyecekleri bir yer olmalıydı, çok acıkmışlardı. Sonunda açık bir restoran bulduklarında Taehyung hızla ikizleri çekiştirmeye başladı.

Neredeyse çoğu boş olan masalardan birine yerleştiklerinde sevimli bir kız yanlarına gelmişti.

'' Hoş geldiniz efendim. Ne alırdınız?''  İkizler düşünürken Taehyung hızla konuşmaya başlamıştı.

'' Bibimbap ve Bulgogi. istiyorum yanına da kola.''   Kız kafasıyla onayladıktan sonra İkizlerinde siparişlerini alarak yanlarından ayrılmıştı.

HOME of LOVE ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin