V. Piknik ale len so špagetami

73 7 4
                                    

,,Kde bolo tam bolo, bolo raz jedno dievča ktoré bolo miešanec. Nikto ju nemal rád teda okrem Ramona ktorý jej zlomil srdce tak isti ako jej ex Zeche. Hah až na to, že to nie je rozprávka ale skutočnosť. Ja viem čo chceš povedať a zastavím ťa hneď tu. Najprv ma to nechaj porozprávať. Asi začnem od začiatku.

Po tom ako sme sa s Colom vydali vlastnou cestou som rozmýšľala čo také by som mohla pripraviť. A tak som zašla do mesta. Kúpila som poháre, víno, nejaké špagety a išla som do školy.  Bolo asi 15.00 takže som mala kopu času. Išla som na útes a pripravila som tam niečo ako piknik aj keď tam budú len špagety. Chápeš a to som si hovorila, že rovnakú chybu už znova neurobím ale tak stalo sa. No vrátim sa k príbehu. Takže pripravila som to tam. A išla som si trochu zalietať. Predsa len povedala som večer.  Tak som lietala a stretla som fénixa. Bol taký krásny. Dokonca ma začal sledovať a lietali sme spolu. Ale to nie je podstatné. Prišla som uvarila špagety a išla ich odniesť lebo už bolo osem. Potom som prišla do našej izby a odtiahla ho tam pomocou mojich presvedčivých argumentov. Tak sme tam došli alebo skôr doleteli a najedli sa. Rozprávali sme sa o všetkom možnom a dokonca sme tam mali mesiac a hviezdy. Pod mesačným svitom bol taký pekný. Fakt je to princ. Jop pripomeň mi, že sa už nemám zapliesť s žiadnym princom, dobre? No boli sme si zalietať a všetko bolo tak romantické.  No ale potom to prišlo. Povedala som mu, že je čas na to prekvapenie. Ten idiot. Najprv veľmi nechápal ale potom mu to došlo. Povedal, že on nechce. Že ak je to len preto aby som sa uspokojila tak nie. Vykričala som mu tam, že či si vážne myslí, že som toto všetko robila len preto, že si s ním chcem užiť. Povedala som mu, že na to mám Cola a že každý 10 idiot na tejto škole je dosť bohatý takže tých 2000 má. Potom mi ale vieš čo povedal? Že ak to vnímam tak, že ostatný chcú len mňa tak, že som na omyle. Že on je jediný kto ma má naozaj rád a, že ma nikdy nechcel nech to vnímam takto. To je taká blbosť na entú, že z toho nemôžem. Povedala som mu, že ak on mňa vníma len ako niekoho kto si chce užiť tak sa naozaj mýli. Ja predsa nie som žiadna hračka. Ale ak by sa mi ospravedlnil tak by som mu asi aj odpustila. Ale on mal ďalej tie svoje reči bla bla bla. Už ma to ani nebavilo, takže som ho stopla. Povedala som mu, že ja na toto nemám a, že nech za mnou príde keď bude vedieť čo urobil zle. Potom keď som sa prechádzala po chodbe a rozmýšľala čo bude ďalej a tak som bola na ceste do jeho izby po svoje veci. Zbalila som svojich päť švestiek a išla sem. 

Ale čo by sa nestalo. Po ceste sem som stretla Zecheho a jeho partu. Akoby mi nestačilo to, že som už mala aj tak mizernú náladu. Začali ma prosiť nech im dám šancu a nech mi to môžu vysvetliť. Oni sú vážne blbý! Myslia si, že ešte majú šancu. Akoby som nemala nič iné na práci len aby som ich neustále odháňala. Je naozaj zaujímavé tých idiotov sledovať to musím uznať. Chudinky ešte stále si neuvedomili, že ja už nie som anjel. Ja som démon. Už nie som to svoje staré ja ktoré dá každému sto šancí a aj tak sa nepoučia. Nie. Už viac nie. Ja už nepotrebujem počúvať ako je to každému ľúto a, že oni to tak nemysleli lebo aký to má význam? Stále ma niekto zraní. Niekto urobí chybu. Nadprirodzené bytosti. Upíry, vlkolaci, morské panny, sirény, fénixovia, draci, čarodejnice, anjeli, démoni a ďalší. Toto je svet v ktorom žijeme. Mala by som si zvykať na to, že každý tu je zameraný len na svoje ciele. Zaujímalo by ma či aj ľudia sú taký. Predsa len je to len ďalší výtvor Boha. Takže asi áno. Ach asi by som sa mala prestať zaoberať takýmito vecami. Je síce pravda, že nie som veľmi zvyknutá na takéto sa zdôverovanie. Vždy som všetko hovorila len Jazovy ale ten ma zradil. Všetci vedeli čo sa chystá Zeche urobiť a nikto mi nič nepovedal. Už ich mám plné zuby toho ako ma otravujú. Ou prepáč trošku som sa stratila v myšlienkach a rozprávaní.

Takže keď som sa ich zbavila tak som rýchlo prišla sem. Bez zaklopania. A videla som vás  spolu ale to nie je podstatné! Teraz keď som ti všetko vysvetlila potrebovala by som tu aspoň na pár dní zostať ak by to bolo možné. A ďakujem ti, že si ma vypočul." ,,Oh Sal. Kedykoľvek. Kľudne sa mi môžeš s hocičím zdôveriť ale mala by si vedieť, že ja fakt nie som typ ktorý ti extrémne poradí. Ale k problému. Nie všetci sme princovia a ja mám spolubývajúceho a vlastne on sa tak nejako odsťahoval k spolubývajúcemu môjho milášika. Čiže ja ti fakt nemôžem pomôcť aj keď by som veľmi chcel. Možno by si sa mala predsa len porozprávať aspoň s Jazom." ,,Tak to ani nápad. To by som radšej zjedla červa. Ja si niečo nájdem. Niečo vymyslím. Nemusíš sa báť. Ja vždy nájdem nejaké riešenie. ,,No ako myslíš Sal." ,,Príjemne sa tu s tebou debatovalo Dag." ,,Kedykoľvek Sal, kedykoľvek." ,,Tak sa tu majte. Dag, Stevror."


Jop trošku kratšia ale aspoň nejaká no nie? Úprimne neviem kedy bude ďalšia. Možno o 2 dni? V piatok? O mesiac? xd. Uvidíme. Ja vám želám príjemného zajtrajšieho Valentína aj keď ja ho strávim s čokoládou. A ako ho strávite vy? Dajte vedieť.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 13, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My devil sideWhere stories live. Discover now