2. bölüm < Villiain Saldırısı >

1.4K 125 278
                                    

Öncelikle sa canlarım my hero academia 'yı izlediğinizi tahmin ediyorum bu nedenle hızlı atlamalar olacak...... keyifli okumalar

******************************

Babamın sesi ile rüyalarımdan uyandım. Evet U.A lisesine başlayalı 1 hafta olmuştu ve şimdiden herkes birbirleri ile kaynaşmıştı ve çokta önemli olmayan olaylar yaşandı.

Mesela All Might ın sensei olması. Savaş taliminde bakugo ve midoriya nın karşılaşması. Mineta nın sapkınlıkları vb şeyler...

Bunları düşünürken babamın sesini duydum.
" bücür hala kalkmadın mı?"
Kendi kendime gülümsedim ve babama cevap olarak " kalktım silgim " diye bağırdım.

Hemen lavaboya girip rutin işlerimi hallettim ve okul formamı giydim sonra benim için önemli olan bileziğimi de taktım.

Bu bilezik çocukluk arkadaşım yani hitoshi nin hediyesiydi ve benim için çok önemliydi.

Merdivenin başına geldiğimde, merdivenin korkulukların üstüne oturdum ve aşağıya doğru kaymaya başladım. Tabiki de babam bunu gördü ve çok kızdı, babamı yumuşatmak için hızla yanağına kocaman ve sulu bir öpücük bıraktım, babamın sırıttığını gördüm. Görev Başarılı...

Babamla kahvaltımızı yapıp, arabamıza bindik ve yolculuğa güzel bir şarkı ile devam ettik. Okula geldiğim de ufak çaplı bir şok yaşadım her yerde haberciler vardı. Kimse beni fark etmeden arabadan indim ve girişe doğru yürümeye başladım.

Dikkatli bir şekilde baktığım da spikerlerin midoriya ve ochako yu rahatsız ettiğini gördüm. Hemen onları  yanlarına doğru gitmeye başladım. Beni fark eden spikerler mikrofonlarını bana doğrultular ve soru yağmuruna tuttular.

" Barışın simgesi nasıl ders anlatıyor"
" All Might dan ders almak nasıl birşey"
" All Might nasıl birisi, size nasıl davranıyor?" Vb. Sorular gelince elimi durun anlamında kaldırdım. Her ne kadar işe yaramaz diye düşündüysem yaradı ve herkes susup bana bakmaya başladı, derin bir nefes aldım ve konuşmaya başladım.

"  Öncelikle All Might sensei çok iyi bir öğretmen, hepimizle ayrı ayrı ilgilenip, bizi geliştirmek için elinden geleni yapıyor" durdum ve tekrardan derin bir nefes aldım. " özür dilerim fakat  sizin bu davranışlarınız çoğu öğrenciyi rahatsız ediyor. Öncelikle bize karşı biraz anlayışlı olursanız sevinirim, böyle yaparak sadece rahatsızlık hissi veriyorsunuz ve birazdan ders başlayacak umarım size karşı kaba bir kelime kullanmamışımdır eğer kullandıysam tekrardan özür dilerim."
Dedim ve hafifçe saygı mânâsında  eğildim.

Bunu dedikten sonra mikrofonlar indi ve biz 3 ümüz okula doğru yürümeye başladık.

Sınıfa doğru giderken uraraka heyecanlı bir şekilde konuştu. " Hoshi bu inanılmazdı, keşke senin kadar sakin olabilsem" gülerek  " hehehe galiba babamdan gelen bir özellik"

Bunu dedikten sonra üçümüzde kahkaha atarak sınıfa girdik. ilk dersimiz babamlaydı.

Babam sınıfa girdiğinde konusmaya başladı.
" Savaş taliminde hepiniz iyi iş çıkardınız, hepinizin sonuçlarını ve belgelerini inceledim"
lafını bitirdikten sonra sarı kirpiye döndü ve tekrar konuşmaya devam etti.
" Bakugo çocuk gibi davranmayı kes zaten çok yeteneklisin"
baguko da " biliyorum" dedi. Hele piçe bak piçe.

Bu sefer babam midoriya ya baktı
"  midoriya, yine kolunu sakatladın değil mi? Özgünlüğünü kontrol altında tutmayı öğren, bunu bahane yapamazsın ve dersimden geçemezsin"

Bu sefer gözleri bütün sınıfta dolaştı
" kendimi tekrarlamayı sevmem. Açık konuştuysam devam edebiliriz, bugün yapacak çok işimiz var ve son olarak duyurulara geçelim"

~Amajiki Tamaki~ Bnha ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin