3. bölüm < Kahramanım>

1.1K 107 187
                                    

Herkese tekrardan merhaba!! Geçen bölümde 1901 kelime yazmışım, aslında 2700 lerdeydi bende yarısını alıp buraya eklemeye karar verdim. Neyse yeni bölümü umarım beğenirsiniz! İyi okumalar...🥺♥️

************************************
" HAYIR! BABAA" o, o ölemezdi bana sözü vardı...

Yerimde durmadan çırpınıyordum, artık babamı bırakması için yalvarmaya başlamıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yerimde durmadan çırpınıyordum, artık babamı bırakması için yalvarmaya başlamıştım. Ne olduysa o andan sonra olmaya başladı.

Midoriya buraya doğru hızlı bir şekilde geldi ve canavara yumruk attı. Tabiki de canavar etkilenmedi. Canavar  hızla Midoriya'nın elinden kavradı ve diğer elini de vurmak için kaldırdı. Midoriya'yı kurtarmak için dolanan dili gördüğümde Tsuyu olduğunu anladım. Hızla kafamı Tsuyu'nun tarafına çevirdim.

LANET OLSUN 15 dk çoktan geçmişti ve şuan yüzünde eller olan çocuk, Tsuyu ve mineta ya saldırmak için hamle yapmıştı.

Şuan süreyi uzatmak için gücümü zorlamalıydım. Hızla göz göze gelcek bir açı buldum ve gözlerine baktım.

Normalde, bir özgünlüğün süresi bittikten sonra, 5 dakika beklemeliyim veya hala süresi geçmemiş ise süreyi 15 dakika daha uzatabilirdim.

Fakat yüzünde el olan adamdan aldığım özgünlüğün süresi çoktan geçmişti, 5 dk bekleyemezdim.

Kendimi birazcık zorladım ve 5 dk beklemeden özgünlüğünü bir daha aldım. Saçlarım iyice beyazladı ve vücudum hafif bir şekilde yanmaya başlamıştı.

Dikenlerden kurtulmak için yüzü el ile kaplı olan çocuktan aldığım özgünlük ile dikenleri çürüttüm ve direk kumaşlar ile etkisiz hala getirdim.

Babama doğru ilerlerken kapı hızla kırıldı ve içeriye o girdi. Yüzünde herzaman ki gülümseme vardı. Gözlerim doldu, kurtulmuştuk.

Ben daha ne olduğunu anlamadan All
Might, önündeki 15 e yakın villiainı çoktan etkisiz hala getirmişti aynı hızla babama alıp güvenli bir bölgeye götürdü. Son olarakta beni, Midoriya, Tsuyu ve mineta 'yı alıp babamın yanına bıraktı.

Babamı görmem ile hızla yanına gidip ellerimi değdirmemeye özen göstererek uyandırmaya çalıştım ve ağlayarak konuşmaya başladım " Baba beni duyduğunu biliyorum. Lütfen! Lütfen! Gözlerini aç..."

Babamdan inleme sesi gelince bu sefer mutluluktan ağladım. All Might sert sesi ile konuşmaya başladı " Hemen çıkın burdan, aizawa sensei de alın sadece bilinci kapalı"

Hepimiz onaylar şekilde kafa salladık ve aklıma gelen şey ile durdum " All Might eli yüzler ile kaplı olanın özgünlüğünü aldım sadece 10 dk kaldı ve özgünlüğü geri gelmeden işini bitir! Özgünlüğü çürütme dikkatli ol lütfen" all might bana gülümsedi ve kafasını salladı.

4 kişi babamı taşımaya başlamıştık. Fakat midoriya durmuştu ve all might a bakıyordu. " hey midoriya merak etme all might çok güçlü ona birşey olmaz" dedim.

~Amajiki Tamaki~ Bnha ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin