4. Bölüm < Işığımsın>

1.1K 110 97
                                    

Herkese yeniden merhabalar efendim. Umarım yazdığım bölümü beğenirsiniz inş.  neyse iyi okumalar...🦋💙

************************************

Flashback ( Tenya iida)

Gözlerim hangi ara dolmuştu? Onları orda bırakmıştım. Bana güveniyorlardı bu güveni boşa çıkaramazdım.

Daha da hızlı koşmaya başladım, bir taraftan ise bağırıyordum "Yardım edin Usj ye villain lar saldırdı" karşıma 3 kişi çıkmıştı, 2 erkek 1 kızdı. Sarı saçlı talaşla konuşmaya başladı " Yanlış duymadım değil mi? Saldırımı oldu?"

Vakit kaybetmemek için hızla kafamı salladım. " özür dilerim fakat senseileri bulmam gerek" sonra hızlı bir şekilde gittim..

Flashback  ( Tamaki amajiki)

Nejire mirio ve ben şuan usj ye doğru gidiyorduk. All Might ın işi olduğu için, Aizawa ve 13 sensei ye yardım etmek için bizi görevlendirdiler.

Tam o sırada bağırma sesi duyduk
" Yardım edin Usj ye villain lar saldırdı"

Mirio çocuğun karşısına geçti ve konuşmaya başladı. " Yanlış duymadım değil mi? Saldırımı oldu?"  Çocuk acele ile kafasını salladı. " özür dilerim fakat  senseileri bulmam gerek"  sonra hızlı bir şekilde gitti.

Nejire endişeyle konuşmaya başladı. " hey ne bekliyorsunuz? Orda bugün 1. Sınıf olacaktı. Hızlı olmalıyız."

Mirio ve ben kafamızı evet şeklinde salladık. Tam giderken senseilerin buraya doğru geldiklerini gördüm haberi hızla almışlardı.

Ilk önce senseiler izin vermedi fakat mirio o kadar ısrar etti ki izin vermek zorunda kaldılar daha sonra arabaya bindik ve hızla yola çıktık.

Usj nin önüne geldiğimde kız çığlığı duydum. " ALL MIGHT YANIYORUM VÜCUDUM ÇOK YANIYOR" sesi herkesin duyduğuna eminim.

Bu sırada Present Mic sensei konuştu
" Olamaz bu aizawa nın kızı"

Aizawa nin kızı olduğunu 1 hafta önce öğrenmiştim. Okulda çok popüler olmuştu. Bu zamana kadar hiç kimse aizawa nın kızı olduğunu bilmiyordu.

Zaman kaybetmeden kırık kapıdan içeri girdik. Gördüğüm görüntü ile içime titreme geldi. Öğreciler ağlıyordu aizawa sensei çok kötü bir durumda yerde yatıyordu aşağıda all might ve 4 öğrenci vardı fakat en kötüsü de açılan portaldan geçmek üzere olan bir kız vardı.

Hızla ahtapot kolları oluşturdum ve kıza sardım, hızımı ayarlayamadığım için üstüme düşmüştü. Kız zorluk ile gözlerini açtı ve zorda olsa konuşmaya başladı. " Beni kurtardığın için teşekkür ederim... kahramanım"

Kızın kafası kucağıma düştü ben ise sanki transa geçmiştim öylece durdum. Kızı birisi üstümden aldığında kendime geldim. Kızı kim aldığı görmek için kafamı yukarı kaldırım ve alan kişinin mirio olduğunu gördüm. Hemen ayağa kalktım. Dışardan ambulans sesi geliyordu. Kızı,  Aizawa ve 13 sensei hızla sedyeye aldılar ve ambulansa kaldırdılar. Ben ise hala kızın dediklerinde takılı kalmıştım. Kahramanım.......

************************************
Şimdiki zaman ( bizden)

Haaa ne oldu bana? Gözlerimi zorla açtım, açtığımda ise gözlerimi kör eden beyaz ışık ile karşılaştım.

Gözlerim alışsın diye peşpeşe hızla kırptım. Gözlerim  yavaş yavaş kendine geldiğinde, etrafa baktım veee hastanedeydim.

Olanlar aklıma geldiğinde ise hızla yattığım yerden doğruldum ve sonucun da ağzımdan istemeden de olsa inilti dökülmüştü.

~Amajiki Tamaki~ Bnha ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin