" Oğlum kalk geç kaldık " üstümde ki yorganın çekilmesiyle bedenimi soğuk kapladı.
" Lan! dur şerefsiz "
" Gerizekalı bugün yazılı var . Geç kalıyoruz " beynim söylediklerini anlayınca gözlerim direk açıldı. Yataktan hızlı bir şekilde kalktım , Okan 'da odamdan çıktı. Koşarak banyoya girip işlerimi hâllettim , yine koşarak odama geçip üstümü değiştirmeye başladım. Bir yandan çantamı hazırlıyor bir yandan da uyanmaya çalışıyordum." Hadi lan " Anıran Ali' nin yanına koşarak gittim . Geldiğimi görünce anahtarını alıp evden çıktık.
●●●●●●
" Az içelim demiştim " sınıfa doğru koşarken bir yandan da Ali'ye vurmaya çalışıyordum . Kapıyı hızlı bir şekilde çalıp sınıfa girdik . Hoca gelmiş kağıtları yeni dağıtıyordu, nefesimi dışarı bırakıp dağılan saçlarımı düzelttim .
" Geç kaldığımız için özür dileriz" bunu diyen tabiki de bendim . Bunlar hocadan özür dilemeyi bile gurur işine çeviriyorlar. Hoca kafasını salladı hemen yerlerimize oturduk.
Çınarlar cam tarafında en arkada oturuken biz duvar tarafında en arkada oturuyorduk . Ben tek oturuyorum bizimkiler ayrılmaz ikizler. Çınar da tek oturuyordu .
Hoca önüme kağıdı koyunca çantamdan kalem çıkartıp soruları çözmeye başladım. Kağıdı fazladan doldurup inekliğimi sergiliyordum.
" Lan şerefsiz kopya ver " Ali koluma hafif dokununca piçliğine duymamış gibi yaptım. Okan'da dokununca bakışlarımı kağıttan onlara çevirdim.
" Ne var lan " kağıdı biraz onlara uzattım. Biraz arkalarına saklanıp cevapları söyleme başladım.
" Kayra , yine kopya vermeye başlamışsın ? Kağıdını almamı istemiyorsan Çınar 'ın yanına geç " gözlerimi sonuna kadar açıp Çınar'a döndüm. Bana bakıp pis pis gülmeye başladı.
" Hocam bir daha olmaz "
" Kağıdını ver " Derin bir nefes alıp Çınar 'ın yanına geçtim. Bana yer vermiyor, hayvan gibi oturuyordu. Küçücük yerde sınavı çözmeye çalıştım.
" Yana kaysana " daha çok yaylanınca küfür edip son soruyu da çözüp kağıdımı hocaya verdim .
" Hocam yerime geçebilir miyim? "
" Hayır! " Çınar 'ın sırasına giderken o da kalkıp kağıdını verdi . O gelmeden duvar tarafında oturup onun gibi yaylandım . Bana gülerek bakıp yanıma oturdu, ayağımı itip benim gibi yaylandı. Bacağım bacağına değiyor, kokusu burnuma doluyordu. Sahi ne güzel ...Zil çalınca ayağa kalktım, kalması için beklemeye başladım . Kalmamı umursamıyor öylece oturuyordu.
" Kalksana "
" Yoo"
Okan'larda yanıma gelmiş beni bekliyordu . Oflayıp ayağını hafif ittim .
" Kalksana " kafasını kaldırıp gözlerime baktı." Götün yiyorsa kaldır " oflayıp sıraya oturdum . Diğerleri bizi izliyordu, Talha'ya dönüp " Şu arkadaşına söyle kalksın " diye çemkirdim. Ali sıkılmış olacakki " Hadi amk " diye söylendi.
" Kalkmıyor biz ne yapalım? " sinirli bir şekilde sırada yaylanıp onu biraz olsun itmeye çalıştım . Bedeni biraz olsun yana kaymayınca daha çok sinirlendim . Bu sefer de bacağımı bacağının üstüne koydum . Gözleri bacağımda oyalansa da tepki vermedi .
" Başlayacağım sizin inadınıza " Ali , Okan'ı çekiştirerek yürümeye başladı.
" Lan şerefsizler nereye gidiyorsunuz ?" elimden tek gelen arkalarından bağırmaktı. Bana bakıp pis pis gülen Çınar'a göz devirdim.
" Senin derdin ne ?" Talha'larda önlerine dönmüştü.
" Duvar tarafına geçmek isteyen sensin, benim derdim ne olabilir ?"
" Çık karnım acıktı " aslında yalan değil cidden acıkmaya başladım ." Oğuz kanka bize tost alsanıza " ikisi de kafa sallayıp ayağa kalktılar.
" Kayra' nın ki kaşarlı olsun, limonlu freşa ve çikolata almayı da unutmayım" gözlerimi sonuna kadar açıp ona döndüm.
" Nereden biliyorsun ?"
" Hangisini ? Ne yediğini mi ya da sabahları tatlı yetmezsen huysuzlaştığını mı ? "" Sen..."
" Düşmanımı tanımak istemem saçma mı?"
" Diğerlerininkini de biliyor musun ?"
" Hayır!"
" Ee o zaman benimkileri nereden biliyorsun ?"
" Seni diğerlerinden daha çok düşmanım olarak görüyor olamaz mıyım ?" Önüme dönüm , bir şey demedim . Ne diyebilirim? Çınar yüzüme karşı senden daha çok nefret ediyorum dedi .Oysa ona hiç zararım dokunmadı. Arkadaşlarımızın sidik yarışına bile karışmadım . Şimdi böyle yapması beni nedenini bilmediğim bir huzursuzluğa itti . O bir psikopat, ailesi mafya, kendisi mafya olma yolunda gidiyor . Önüme konulan yiyeceklerle kendime geldim .
Hırslı bir şekilde tostu yemeye başladım, ne olduysa bu malların sidik yarışı yüzünden oldu . Gerizekalı bir psikopat benden nefret ediyor bu yüzden beni izlemiş.
" Yavaş ye " onu umursamadan hızlı hızlı yemeye devam ettim. Bütün sinirimi tosttan çıkartmaya çalıştım. Freşamdan büyük yudumlar aldım, tost bitince beklemeden çikolatayı açtım. Şerefsizler hangi çikolatayı sevdiğimi bile biliyor. Çikolatadan kocaman ısırıklar alarak yemeye başladım .
Beni izliyordu, her hareketimi ezberlermiş gibi dikkatle izliyordu . Bende izlemeye başladım. Dikkat çeken neydi ? Onu yakışıklı yapan neydi ?
Simsiyah dağınık saçları , biçimli dudaklar , uzun boy , kavisli burun, pürüzsüz ten...
Kızların aklına bunlar gelirken benim aklıma sadece ışığı sönmüş olan gözleri geldi. Gözlerine gökyüzünü sığdıran adam , yıldızlarını kim çaldı?
Ne oldu da gözlerin gökyüzünün güneşli hâline benzerken 2 ayda bulutlu hâlini gösterir oldu. Uzun uzun baktım gözlerine, için de biraz olsun sıcaklık aradım. Bulamadım .
Ayağa kalktı, geçmem için yer verdi . Beklemeden kalkıp sırama geçtim. Bedenim yanında kalktı, ruhum gözlerinde kaldı.
Hoca gelince önüme döndüm , ben hocayı izledim o beni ...
Şapadak şupadak anndsnd
Yorum ve beğeni atın uleennn! Civciv olarak sizi ısırırım ve kanar heheheArkadaşlar burada çirkefleşmek istiyorum ama bazılarınıza kişisel hesabımı verdim. Hayatımda kitap yazdığımı bilenler varda gay yazdığımı bilen yok. Birde okutmuyorum çünkü fiziksel sağlığım riske girer sndjjsjd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ OL (BXB)
General Fiction"Böyle olsun istemezdim ama başka şans bırakmadın" Suçlu olduğunu biliyor, yine de dimdik karşımda duruyor. "Beni tehdit ediyorsun" Dişlerimi birbirine bastırdım. "Evet, tehdit ediyorum. Yanımda olman, elini tutmam için canının yanması gerekiyordu...