11

5.5K 275 69
                                    

Çınar: Aşkım

Çınar:Ne yapıyorsun?

Attığı mesaja bakıp yüzümü buruşturdum. Keko gibi davranışları yok mu, insanı itiyor. Önümde ki acılarımı, heyecanlarımı yazdığım günlüğe bakıp iç çektim. Lan günlük, beni bitirdin lan!

Kayra:Günlüğümü yakıyorum.

Çınar:O elini kırarım!

Kayra:Günlüğümü yakarken sana mı soracağım? Kendi işine gücüne bak!

Çınar:Hah

Çınar:Bu cesaretini yarın, okulda görmek istiyorum.

Kayra:Gelmeyeceğim! Okan'a bir şey yaparsan polise giderim. Beni tehdit edemezsin bu ülkeninde polisi var.

Çınar:Var tabi

Kayra:Evet, var.

Çınar:Ama ülkenin polisinin de parayla sustuğu konular var. Görüyorum ki araştırma yapmışsın, cesaretlenmişsin.

Çınar:Bu yalan cesaretini kollarımın arasına sakla...

Kayra:Iy

Çınar:Ne ıy?

Kayra:Seninle birlikte filan olmam.

Çınar:Diyorsun ki gel, ebemi sik

Çınar:Olur, yapılır.

Kayra:Tek bildiğin tehdit etmek. Tamam eşcinselim. Sırf bu yüzden arkadaşlarım sırtını dönecekse, dönsün.

Çınar:peki, ailen?

Kayra:O kadar ileri gitmezsin.

Çınar: (:

Çınar:Öyle miymiş?

Kayra:Gitmezsin.

Çınar:Senin için yapacağım şey yok. Bu cümlenin ağırlığını şuanlık kavrayamıyorsun ama kavrayacaksın.  Senin uğrana neleri göze aldığımı görünce anlayacaksın.

Kayra:Sadece saçmalıyorsun.

Çınar:Günlüğünü yakarsan ya da odanı değiştirirsen çok kötü olur. Kapının kilidini aç, günlüğünü yerine koy.

Çınar:Tehdit etmiyorum, söylüyorum. Canın yanar.

Kayra:Sanki şuan yanmıyor.

Çınar:Benimde canım yanıyor, umurunda mı? Kül oluyorum görüyor musun?

Kayra:Görmek istemiyorum. Senden nefret ediyorum.

Çınar:Öyle mi?

Çınar:Arkadaşlarını bok çukuruna çekmekten vazgeçmiştim. Benden nefret etme diye Okan'ı şuanlık serbest bırakmaya karar vermiştim. Ama görüyorum ki zaten nefret ediyorsun.

Kayra:Doktora gitme zamanın gelmiş.

Çınar:Zaten gidiyorum.

Kayra:Iyi söyle, seni yatırsınlar.

Çınar:Yapma

Çınar:Benim canımı sıkma

Kayra:

Çınar:Kayra psikolojini öyle bir sikerim ki değil doktorlar, tımarhane bile düzeltemez! Ayağını denk al, sinirimi bozma.

Kayra:Bu nasıl sevmek?

SESSİZ OL (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin