#8❤️

171 15 71
                                    

İyi okumalar❤️
+ 18 var haberiniz olsun⚠️

Fethiden

Sabah gözüme vuran güneş ışıklarıyla açtım gözümü demeği çook isterdim ama maalesef tepemde horoz gibi öten alarmım sesiyle uyandım. Bu gün sevgililer günüydü aklımda çook güzel fikirler vardı ilk önce göğüsümde mışıl mışıl uyan sevgilime baktım sonra saçlarına minik bir öpücük bıraktım. Çok derin uyuyordu zaten yeterince yorgundu dün akşam nöbetçiydi uyandırmamaya dikkat ederek yataktan kalkıp banyoya girip rutin işlermlerimi halletim sonra mutfağa inip sevgilime güzel bir kahvaltı masas hazırlamaya başladım.

Eylem az da olsa kendini toparlamaya başlamıştı eskisi kadar kötü değildi ama ara sıra gözlerinin dolması gözümden kaçmadı değil. Çok yoruldu hem fiziksel hem de ruhsal olarak. Baş hekimden izin istedim hem sevgililer günü için hemde biraz tatil yaparız diğe.

Bir saat sonra
Güzel bir kahvaltı masası hazırladıktan sonra sıra Eylemin yanına çıktım. Yatak odasına çıktığımda gördüğüm manzarayala gülümsemeden edememiştim. Eylem benim yastığıma sarılmış kokumu içine çekiyordu.

Eylemin hala uyuduğunu gördüğümde istemeyerek de olsa uyandırmak zorundaydım.
Yanına oturup saçlarından öptüm

Fethi: Eylem güzelim

Eylem belli belirsiz mırıltılarla gözlerini araladı.
" hıı " Fethi onun bu haline kıkırdamadan edememişti.

Fethi: Hadi kalk artık çok oldu kahvaltı yapalım sonra da seninle bir yere gidicez.

Eylem: Nereye gidicez.

Fethi: Süpriz. Hadi hadi uykucu kalk mis gibi kahvaltı hazırladım.

Eylem gülümseyip doğruldu ve sevdiği adamın gamzesinden öptü.

Eylem: Tamam sen aşağa in bende elimi yüzümü durulayıp geliyorum.

Eylem banyoya Fethide mutfağa gitmişti
İki genç güzelcene kahvaltılarını yapıp hemen hazırlanıp çıkmışlardı saat 14:30 uçağa binmelerli gerekiyordu.

Eylem: Ya Fethi bari nereye gideceğimizi söyle.

Fethi: Fransaya gidiyoruz hayatım daha fazla sorma söylemicem.

20 dakika sonra iki geçte uçağa binmişlerdi Fethi kitap okuyor Eylemse başını cama dayamış uyuyordu. Fethi başını kitaptan kaldırıp sevdiği kadının uyuduğunu görünce elinde ki kitabı bırakıp Eylemi uyandırmamaya dikkat ederek göğusüne çekti montunu da üzerine örtü üşümemesi için.

3 saat sonra Fransaya vardıklarında hemen ötele gitmişlerdi. Odaya ilk önce Eylem girmişti odaya girdiğinde küçük bir şok geçirmişti çünkü yatağan üzeri gül yaprakları mumlar ve balonlarla doluydu.

Fethi: Evet Eylem hanım şimdi görevliler sana elbiseler getirecekler sende istediğini seçebilirsin ve güzelcene hazırlanıyorsun benim küçük bir işim var saat 17:00 seni almaya gelicem diyip odadan çıktı Eylem se şaşkın şaşkın adamın arkasından baka kalmıştı

2 dakika sonra Fethinin dedikleri görevliler gelmişti Eyleme çok güzel bir elbise seçmişlerdi hem banyoya girip duşunu aldı sonra onu hazırlamak için bir sürü kişi gelmişti.

Nazlıdan
Oh milett ne güzel sevgilisiyle güzel zamanlar geçiriyor biz yine sap gibi kaldık diye söyleniyordu. Genç kadın evinde tek başına oturmuş film izliyordu. Filmin sonlarında Nazlı kendisini tutamamış ağlıyordu. Bir sürü sonra kapı çaldı. Nazlı filmi durdurup kapıyı açmaya gittiğinde çığılık atmamak için elinle ağzını kapamıştı.
Ateş karşısında ağzı kaşı her yeri kan dı.

Doktorlar ve MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin